logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CSR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 800
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci, pochodzenia czy zdolności fizycznych lub umysłowych. Wystarczy, że rodzice lub opiekunowie wypełnią formularz konkursowy w aplikacji Lidl Plus i odpowiedzą na pytanie konkursowe! Zwycięzcy zostaną wybrani przez jury.

19.04.2024 | przeczytano: 186 razy
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej

Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). Autorem zmian jest wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.

18.04.2024 | przeczytano: 210 razy
Zmiany w zarządzie Fundacji TVN

W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji obejmie Zuzanna Lewandowska. Rada Fundacji TVN powołała również do zarządu Rafała Ogrodnika oraz Jana Mroza.

15.04.2024 | przeczytano: 291 razy
Iga Świątek ambasadorką marki Lancôme

Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga, tenisistka numer jeden na świecie dołącza do grona ambasadorek Lancôme jako pierwsza ambasadorka marki w Polsce. Iga i Lancôme to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia, Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce 1 . To przełomowa decyzja również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie.

15.04.2024 | przeczytano: 302 razy
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR

Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Zbliżający się Dzień Czekolady oraz Dzień Ziemi skłaniają do refleksji konsumentów, jak i producentów słodyczy. 

11.04.2024 | przeczytano: 234 razy

Agencja Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki Lorenz.

04.04.2024 | przeczytano: 285 razy
Czarne psy w nowym świetle. Kampania Schroniska na Paluchu

W Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych (4 kwietnia) rusza kampania Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego, która ma zwrócić uwagę podświadome ludzkie bariery związane z adopcją psów z czarnym umaszczeniem.

02.04.2024 | przeczytano: 293 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Sun Chemical o zrównoważonym rozwoju w poligrafii

„Od kołyski po grób…. zrozumienie celów zrównoważonego rozwoju opartych na nauce, które będą definiować naszą branżę w przyszłości. Analiza Cyklu Życia na poziomie pojedynczego produktu (Ślad Węglowy Produktu)” – to tytuł prelekcji Colina Smitha, European Product Manager w europejskim oddziale firmy Sun Chemical podczas tegorocznej edycji Konferencji Fleksografów. Organizatorem wydarzenia, które odbywało się w dniach 18-20 marca w Warszawie, była Polska Izba Fleksografów. Sun Chemical był Głównym Sponsorem jego tegorocznej edycji. Wydarzenie zgromadziło ok. 300 osób, stanowiąc – jak podkreśla Tomasz Dobrowolski, Business Director Packaging Inks w polskim oddziale firmy Sun Chemical – idealną przestrzeń do spotkań z jej klientami i partnerami branżowymi.

29.03.2024 | przeczytano: 520 razy
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.

28.03.2024 | przeczytano: 326 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024

Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś potrzebujemy wykorzystywać technologie do edukowania, oswajania trudnych tematów, budowania świadomości i odpowiedzialności. Taka będzie innowacyjna komunikacja marketingowa, w której digital nie jest już dodatkiem do tradycyjnych kanałów, a coraz częściej – głównym rozgrywającym.

25.03.2024 | przeczytano: 832 razy
1 2 3
Strona 1/80 (artykułów: 800)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764