logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CSR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 909
Trzecia edycja kampanii #TataTeżCzyta

Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.

16.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 223 razy
Patrycja Rusnak i Anna Kwiatkowska w jury KTR

Dwie reprezentantki VML znalazły się w gronie jurorów tegorocznego konkursu KTR w kategoriach Entertainment i For Good.  

10.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 303 razy
Spicy Mobile rozpoczyna współpracę z Fundacją Viva

Spicy Mobile i Fundacja Viva! łączą siły. Współpraca komunikacyjna potrwa przez cały 2025 rok i jest częścią rozwijanego przez agencję programu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

06.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 277 razy
„Chałupy welcome to” w kampanii Lidla

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło – „Zakupy robię w moim Lidlu” – już teraz wpada w ucho… dosłownie! W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu kultowego przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”, która w rytmiczny i lekki sposób podkreśla radość z codziennych zakupów.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 272 razy
Limitowane płytki Ceramiki Paradyż zasiliły Finał WOŚP

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłosiła kwotę zebrą podczas 33. finału. Dzięki hojności wielu osób jest to rekordowa suma 289 068 047,77 zł! Najdrożej wylicytowana płytka PARADYŻ osiągnęła kwotę 9 000 zł.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Czy Europa zmieni podejście do ESG?

ESG, trzy litery, które w ostatnich latach zdecydowanie zmieniły myślenie o biznesie. Environmental, Social, Governance, trzy słowa, które kazały przedsiębiorcom zwrócić większą uwagę na wpływ ich działalności na ludzi i otoczenie. 2024, 2025, 2026, trzy lata, w ciągu których obowiązkiem raportowania działań w zakresie ESG miało zostać objętych co najmniej 50 000 firm. Miało, bo odpowiedzialna za regulację tej kwestii Komisja Europejska zapowiedziała właśnie znaczne złagodzenie przepisów. Czy ten krok w tył to przyzwolenie na odpuszczenie ambitnych celów zrównoważonego rozwoju, czy raczej konieczna korekta przeregulowanego systemu? Czy brak obowiązku raportowania zmieni podejście firm?

09.04.2025 | Wywiady i opinie | przeczytano: 815 razy
Deregulacja: Obowiązki w zakresie zrównoważonego rozwoju mniej uciążliwe

Na pierwszy ogień deregulacji w Unii Europejskiej poszły przepisy dotyczące sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju. Obowiązki w tym zakresie będą, zgodnie z planem KE, się koncentrowały na największych podmiotach, co stanowi duże ułatwienie dla średnich podmiotów i małych firm w łańcuchach dostaw, ale też może zmienić proces dochodzenia do neutralności klimatycznej w UE. Raportowanie wpływu na środowisko rzeczywiście wiąże się z dużym wysiłkiem i kosztami, czego firmy się obawiają, ale z drugiej strony coraz więcej podmiotów widzi w tym cenne narzędzie do analizy i dodatkową wartość.

04.04.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 232 razy
Canon wśród sponsorów konkursu Global Good Awards

Canon EMEA szósty rok z rzędu sponsoruje konkurs w kategorii Canon Young Champion of the Year w ramach projektu Global Good Awards, aby podkreślić osiągnięcia młodych działaczy.

03.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 288 razy
Agencja Plej sponsorem Warszawskiego Klubu Kolarskiego

Agencja Plej w ramach strategicznego partnerstwa będzie w najbliższym sezonie wspierała w ramach sponsoringu Warszawski Klub Kolarski (WKK). Jako partner będzie wspierać rozwój kolarzy, promować aktywność fizyczną oraz angażować swoich pracowników w działania sportowe organizowane wspólnie z klubem.

01.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 512 razy
Zwycięzcy CSR Poland Awards 2025Zobacz fotorelację

Szerzenie profilaktyki zdrowotnej, rozwijanie form pomocy humanitarnej, realizacja wolontariatu grantowego, zwrócenie uwagi na ważne tematy cyrkularności, pomoc lokalnym społecznościom po powodzi –  to tylko niektóre projekty społeczne nagrodzone w ramach konkursu CSR Poland Awards 2025. Trzecia edycja inicjatywy miała na celu docenienie kolejnych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz liderów CSR w firmach. Nagrody zostały wręczone 20 marca w Krakowie podczas konferencji CSR Poland, organizowanej przez Fundację Poland Business Run oraz inicjatywę Be Closer.

24.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 609 razy
1 2 3
Strona 1/91 (artykułów: 909)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764