logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CUK Ubezpieczenia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Cuk startuje z nową kampanią- Przyszłość bez czarnych scenariuszy

CUK Ubezpieczenia rozpoczęło nową kampanię reklamową. Hasłem przewodnim jest Przyszłość bez czarnych scenariuszy. Multiagencja zdecydowała się dłuższą formę i wartościowe treści, które przedstawi w serialu CUK: moc przewidywania. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki CUK Ubezpieczenia.

16.06.2023 | przeczytano: 459 razy

CUK Ubezpieczenia zakończył przetarg na obsługę mediową. Zwyciężyła w nim agencja MediaCom. Współpraca CUK i MediaCom obejmuje full service media planning & buying, zespół warszawskiego oddziału MediaComu jest odpowiedzialny za planowanie i zlecanie głównie kampanii w telewizji i VOD.

31.05.2022 | przeczytano: 330 razy
CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

23.05.2022 | przeczytano: 753 razy
Polski Ład - wzrost zapytań o ubezpieczenia dla księgowych o aż 60 proc.

Wdrażanie przepisów Polskiego Ładu od wielu miesięcy pozostaje przedmiotem szerokiej debaty społecznej. O budzących wiele wątpliwości zmianach od początku alarmowali eksperci. Po niecałych czterech miesiącach od wprowadzenia największej w ostatnich latach reformy podatkowej zaplanowano wprowadzenie kolejnych zmian. Nowelizacja ma na celu uproszczenie systemu i wprowadzenie ograniczonych zmian na korzyść przedsiębiorców. Księgowi zauważają jednak, że nowe propozycje rządowe nie rozwiązują wszystkich problemów i wątpliwości zgłaszanych odnośnie pierwszej wersji Polskiego Ładu, a w niektórych przypadkach powodują dodatkowe komplikacje.

25.04.2022 | przeczytano: 762 razy
Nowa kampania Payback

Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.

07.06.2021 | przeczytano: 934 razy
Cuk inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

07.02.2020 | przeczytano: 1459 razy
Cuk Ubezpieczenia nowym partnerem Payback

PAYBACK Polska poszerza portfolio swoich partnerów. 4 kwietnia 2018 roku do Programu dołączył CUK Ubezpieczenia – lider wśród multiagencji ubezpieczeniowych, posiadający blisko 300 placówek w całej Polsce. Uczestnicy Programu mogą otrzymywać punkty podstawowe i promocyjne za zakup ubezpieczeń za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży dostępnych w CUK Ubezpieczenia.  Mogą też wymieniać punkty PAYBACK na zakup polisy u nowego partnera. Dodatkowo, na PAYBACK.pl dostępna jest porównywarka ubezpieczeń OC i OC/AC, dzięki której można znaleźć najtańsze lub najbardziej dopasowane do swoich potrzeb ubezpieczenie.

05.04.2018 | przeczytano: 1076 razy
Maciej Rzeżuchowski dyrektorem w Codemedia

W strukturach domu mediowego Codemedia na stanowisko Group Account Directora awansował Maciej Rzeżuchowski.

02.03.2017 | przeczytano: 412 razy
CUK Ubezpieczenia radzi jak nie zostać „łosiem“Zobacz wideo

Reklamy multiagencji CUK Ubezpieczenia podkreślają konieczność porównania ofert dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń OC. Z najnowszej analizy agencji wynika, iż Polacy na różnicach w cenach polis motoryzacyjnych tracą rocznie ponad 300 zł. Kampania zatytułowana „nie bądź łoś“ ma celu zwrócenie uwagi na kilkusetzłotowe różnicę w cenach OC.

17.08.2015 | przeczytano: 1112 razy
Ubezpieczenia mogą być tańsze - w telewizyjnej kampanii CUKZobacz wideo

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Firma przypomina w niej kierowcom, że porównanie cen OC i AC u różnych ubezpieczycieli może przynieść nawet kilkaset złotych oszczędności.

24.09.2013 | przeczytano: 1220 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764