logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CUK Ubezpieczenia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Cuk inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

07.02.2020 | przeczytano: 264 razy
Cuk Ubezpieczenia nowym partnerem Payback

PAYBACK Polska poszerza portfolio swoich partnerów. 4 kwietnia 2018 roku do Programu dołączył CUK Ubezpieczenia – lider wśród multiagencji ubezpieczeniowych, posiadający blisko 300 placówek w całej Polsce. Uczestnicy Programu mogą otrzymywać punkty podstawowe i promocyjne za zakup ubezpieczeń za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży dostępnych w CUK Ubezpieczenia.  Mogą też wymieniać punkty PAYBACK na zakup polisy u nowego partnera. Dodatkowo, na PAYBACK.pl dostępna jest porównywarka ubezpieczeń OC i OC/AC, dzięki której można znaleźć najtańsze lub najbardziej dopasowane do swoich potrzeb ubezpieczenie.

05.04.2018 | przeczytano: 660 razy
Maciej Rzeżuchowski dyrektorem w Codemedia

W strukturach domu mediowego Codemedia na stanowisko Group Account Directora awansował Maciej Rzeżuchowski.

02.03.2017 | przeczytano: 251 razy
CUK Ubezpieczenia radzi jak nie zostać „łosiem“Zobacz wideo

Reklamy multiagencji CUK Ubezpieczenia podkreślają konieczność porównania ofert dotyczących obowiązkowych ubezpieczeń OC. Z najnowszej analizy agencji wynika, iż Polacy na różnicach w cenach polis motoryzacyjnych tracą rocznie ponad 300 zł. Kampania zatytułowana „nie bądź łoś“ ma celu zwrócenie uwagi na kilkusetzłotowe różnicę w cenach OC.

17.08.2015 | przeczytano: 798 razy
Ubezpieczenia mogą być tańsze - w telewizyjnej kampanii CUKZobacz wideo

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia. Firma przypomina w niej kierowcom, że porównanie cen OC i AC u różnych ubezpieczycieli może przynieść nawet kilkaset złotych oszczędności.

24.09.2013 | przeczytano: 810 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764