logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cam Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Anita Łatyńska strategiem w They.pl

Do zespołu agencji digital marketingu They.pl dołączyła Anita Łatyńska, która objęła stanowisko digital strategy plannera.

20.03.2018 | przeczytano: 709 razy
Poczta Polska z agencją reklamową

W przetargu na  świadczenie usług reklamowych została wybrana agencja Cam Media S.A. Jej oferta została uznana za najkorzystniejszą  i otrzymała największą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w specyfikacji zamówienia.

05.01.2015 | przeczytano: 1024 razy

Po dokonanych w tym tygodniu przez CBA przeszukaniach i aresztowaniach w sprawie ministerialnej afery korupcyjnej w mediach zaczęły pojawiać się informacje o ustawieniu przetargu na medialną obsługę polskiej prezydencji w UE. Wymieniana w tym kontekście fima CAM Media wydała oświadczenie, w którym grozi mediom i instytucjom państwowym rozpowszechniającym jej zdaniem nieprawdziwe informacje.

22.11.2013 | przeczytano: 1281 razy

Poczta Polska wybrała najkorzystniejszą ofertę w przetargu na świadczenie usług reklamowych. Wybrana agencja - Cam Media S.A. - ma zapewnić wsparcie full-service, obejmujące między innymi obszary ATL, BTL oraz aktywność w Internecie.

09.09.2013 | przeczytano: 993 razy
Afera zegarkowa i brudne kontrakty reklamowe: wszyscy donoszą na wszystkich

Mamy kolejne odpryski "afery zegarkowej". Po oskarżeniach wydawcy tygodnika Wprost o pozyskiwanie kontraktów reklamowych finansowanych z funduszy publicznych przez kolegów min. Nowaka, Gazeta Finansowa odwraca kierunek ataku publikując artykuł sugerujący, że wydawca Wprost szantażował państwowe spółki aby wymusić na nich zamówienia na reklamę.

15.06.2013 | przeczytano: 2176 razy
Afera zegarkowa: Cam Media kontratakuje

Ciąg dalszy zamieszania wokół publikacji "Wprost" dotyczącej bliskich relacji spółki CAM Media i ministra Sławomira Nowaka. Tygodnik zasugerował, że dzięki tej znajomości spółka specjalizująca się m.in. w organizacji kampanii marketingowych i eventów otrzymywała lukratywne kontrakty rządowe i partyjne. CAM Media zawiadomiła właśnie prokuraturę, że publikacja mogła być próba wyeliminowania konkurenta z rynku.

24.05.2013 | przeczytano: 1567 razy
TVN24 prześwietla „złote interesy” Cam Media

618 tys. zł - tyle płaciło średnio Ministerstwo Spraw Zagranicznych konsorcjum, w skład którego wchodziła Cam Media, za zorganizowanie jednej konferencji w czasie naszej prezydencji w UE. 55 konferencji kosztowało resort 34 mln zł. "Złoty interes. Nigdy nie podpisałem tak dobrej umowy" - mówi przedstawiciel branży cytowany przez TVN 24.

23.05.2013 | przeczytano: 1460 razy
Czy państwowe kontrakty reklamowe kolegów pogrążą ministra Nowaka?

Układy z właścicielami firmy reklamowej Cam Media zarabiającej na kontraktach z państwowymi firmami, drogie zegarki, zamknięte kluby z kosmicznymi cenami - trwa burza po zarzutach wobec Sławomira Nowaka opublikowanych w najnowszym numerze tygodnika Wprost. Sam Nowak wydał w tej sprawie oświadczenie.

22.04.2013 | przeczytano: 2279 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764