logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Camerimage: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Piotr Kałużny nowym Account Executive w Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Piotr Kałużny, jako Account Executive. Przed przejściem do agencji był kierownikiem działu promocji i reklamy w Teatrze im. Stanisława Jaracza w Łodzi.

21.06.2023 | przeczytano: 767 razy

Dwuetapowy konkurs na identyfikację wizualną dla Europejskiego Centrum Filmowego pozostał bez zwycięzcy. 

24.05.2021 | przeczytano: 459 razy
Konkurs na identyfikację Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage

Współorganizator festiwalu filmowego EnergaCAMERIMAGE oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej ogłaszają międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną dla nowopowstałej instytucji kultury w Toruniu (Polska). Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty.

12.01.2021 | przeczytano: 1829 razy
Canal+ wystartował z kampanią serialowej superprodukcji „Król”

Kampania mediowa, kolekcja mody answear.LAB KRÓL, „Gazeta Królewska”, fotoalbum, specjalne materiały wideo, dokument „Moda na KRÓLA”, mural na ścianie warszawskiej kamienicy oraz soundtrack. Wystartowała kampania wspierająca najnowszą serialową superprodukcję CANAL+ „KRÓL”. Media zostały zaplanowane  przy współpracy z Havas Media, przy wsparciu kreacji Havas Warsaw. Za organizację eventów odpowiada agencja Monday PR.

06.11.2020 | przeczytano: 1225 razy
Energa z Camerimage przez kolejne 3 edycje

Energa Grupa ORLEN przedłużyła do 2022 r. umowę z Fundacją Tumult, dotyczącą strategicznej współpracy sponsorskiej przy organizacji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCAMERIMAGE. Tegoroczna edycja wydarzenia artystycznego zaplanowana jest na 14-21 listopada w Toruniu.

28.08.2020 | przeczytano: 958 razy
Słynni filmowcy wspierają Stocznię Gdańską w staraniach o UNESCO

Twórcy wielkich kinowych hitów, m.in. „Informator”, czy „Pokój Marvina” w krótkich przygotowanych dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa mówią o wolności, solidarności i przypominają, jak ogromną rolę Stocznia Gdańska odegrała w walce o demokrację.

09.12.2019 | przeczytano: 1109 razy
Canon świętuje 25-lecie swej obecności w Polsce

Właśnie mija 25 lat, odkąd Canon, lider w zakresie technologii obrazowania, otworzył swój oddział w Polsce. Ćwierćwiecze to było zarówno dla naszego kraju, jak i firmy, okresem intensywnego rozwoju, napędzanego lawinowymi zmianami w obszarze technologii. Warto więc przy tej okazji podjąć próbę całościowego spojrzenia na różnorodne obszary działalności firmy i jej powiązania z polskimi konsumentami, przedsiębiorcami i całym otoczeniem, w którym firma funkcjonuje. Canon przygotował z okazji swojego 25-lecia w Polsce dedykowaną stronę internetową: www.canon.pl/25lat, która podsumowuje i przybliża osiągnięcia firmy w tych minionych 25 latach.

24.09.2019 | przeczytano: 510 razy

W 4. kwartale 2017 r. Grupa Agora znacząco zwiększyła przychody z działalności kinowej oraz wpływy reklamowe segmentu Internet. Liczba prenumerat cyfrowych Gazety Wyborczej osiągnęła rekordowy poziom 133 tys. na koniec grudnia 2017 r. Dodatkowo, dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych istotnie poprawiła się rentowność segmentów Reklama Zewnętrzna oraz Radio.

09.03.2018 | przeczytano: 981 razy
Dorota Wellman twarzą „pszczelej” kampanii Greenpeace

Dorota Wellman została ambasadorką jubileuszowej edycji akcji społecznej Greenpeace na rzecz ochrony pszczół miodnych i dziko żyjących „Adoptuj pszczołę”. Celem akcji już od 5 lat jest poprawa sytuacji tych pożytecznych owadów w Polsce, a w tym roku jest to m.in. powstanie Narodowej Strategii Ochrony Owadów Zapylających.

13.11.2017 | przeczytano: 613 razy

Cyfrowy Polsat rozwija swoje serwisy online - ipla i muzo, wkraczając jeszcze mocniej na rynek usług świadczonych w Internecie. Nowa ipla, to wzbogacona oferta programowa, nowe pakiety i aplikacje, usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony www.ipla.tv. Nowa odsłona muzo, to nowe logo, nowi wykonawcy oraz nowe treści, aplikacje mobilne i funkcjonalności.

12.12.2012 | przeczytano: 1990 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764