logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canal : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Sugar Lady gotuje z pomocą produktów AGD od Samsung

Wyrazisty styl oraz fantazja w kuchni to główne cechy Sugar Lady – założycielki popularnego kanału, której autorskie przepisy możemy podziwiać w programie „Słodka jak Sugar” na Canal+ Kuchnia. Teraz będziemy mogli zobaczyć, jak znana influencerka przygotowuje swoje fantazyjne desery z pomocą produktów AGD od marki Samsung.

30.06.2023 | przeczytano: 1079 razy (komentarzy: 54)
6. edycja konferencji #Linkedinlocalvirtual

Nadchodzi 6. edycja konferencji #LinkedinLocalVirtual. W czasach wszechobecnych ekspertów-samozwańców, trudno zaufać znajdowanym w internecie informacjom. Świat boryka się obecnie z niedoborem wiarygodnych opinii, czyli tych wygłaszanych przez prawdziwych profesjonalistów w danych dziedzinach. Dlatego tak cenne są wydarzenia skupiające ekspertów takie jak #LinkedInLocalVirtual.

19.05.2023 | przeczytano: 550 razy
Nowości w Radiu Nowy Świat na dobry początek 2023 Roku

Nowa, ulepszona wersja aplikacji z funkcjami obiecanymi Patronom, nowa osoba w zespole i nowe wyzwania. To tylko kilka nowości, które pojawią się w Radiu Nowy Świat już w styczniu.

09.01.2023 | przeczytano: 992 razy
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów - grudzień 2020

Na podium rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w ostatnim miesiącu roku 2020 znalazły się kolejno portal Onet.pl (4941 cytowań), stacja radiowa RMF FM z wynikiem 4506 wzmianek oraz dziennik Rzeczpospolita, na który powoływano się 3402 razy. Pierwszą piątkę natomiast zamykają po kolei redakcja WP.pl ze wzrostem o jedną pozycję i liczbą 3254 cytatów oraz TVN24 na poziomie 3112 powołań.

21.01.2021 | przeczytano: 1615 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce – wrzesień 2020

Według cyklicznego badania Instytutu Monitorowania Mediów IMM najbardziej opiniotwórczych polskich mediów we wrześniu miejsce pierwsze zajął portal Onet.pl. Na podium uplasowały się również stacja RMF FM oraz dziennik Rzeczpospolita. W rankingu ogólnym najczęściej cytowanych mediów w Polsce znalazły się również Radio Zet, Puls Biznesu, TVN i Interia.pl.

29.10.2020 | przeczytano: 1623 razy

ITI Neovision S.A., operator CANAL+ w Polsce, sfinalizował zakup większościowego pakietu 70 proc. udziałów w Kino Świat sp. z o.o., wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki zawartej umowie, CANAL+ rozwinie nowy obszar działalności biznesowej, zyskując prawa do dystrybucji katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

08.11.2019 | przeczytano: 418 razy
Mateusz Reiss i Filip Zbrzeźniak dołączyli do Havas Warsaw

Do zespołu kreatywnego agencji reklamowej Havas Warsaw dołączyły kolejne osoby: Mateusz Reiss, który będzie pełnił funkcję Art Directora, oraz Filip Zbrzeźniak – Senior Designer.

12.09.2019 | przeczytano: 681 razy

Telewizja Polska S.A. podpisała umowę ramową z firmą Monolith Films sp. z o.o., na mocy której, w najbliższych latach będzie nabywać wyłączne prawa do emisji najciekawszych tytułów filmowych z katalogu jednego z największych dystrybutorów w Polsce. Dzięki tej współpracy widzowie TVP obejrzą produkcje kinowe i telewizyjne ze światowych wytwórni filmowych, reprezentowanych przez Monolith Films.

23.08.2019 | przeczytano: 446 razy
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.

05.09.2018 | przeczytano: 1081 razy
WP rozszerza zespół reporterów politycznych

Do redakcji Wirtualnej Polski dołączają Sylwester Ruszkiewicz oraz Michał Wróblewski. Zasilą grono reporterów politycznych portalu.

06.04.2018 | przeczytano: 1044 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764