logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cape Morris: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Digital Hub Warsaw firmy Bayer z nową kampanią wizerunkową

Digital for Life Science” – pod takim hasłem rusza nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi. Aby stać się częścią tej zmiany, wystarczy dołączyć do zespołu Digital Hub Warsaw.

08.11.2022 | przeczytano: 234 razy
Nowi art directorzy w Cape Morris

Cape Morris powiększa zespół o dwóch nowych art directorów. Do teamu kreatywnego agencji dołączyła Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska.

05.10.2022 | przeczytano: 283 razy
Seria Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii

Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris zrealizowała kampanię produktową dla marki Tefal w krajach bałtyckich. Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości – pod takim hasłem przeprowadzono działania promocyjne, które miały na celu podkreślić największe atuty tej linii produktów gospodarstwa domowego. To już kolejna akcja, którą Agencja zrealizowała dla marki Tefal — na rynkach zagranicznych.

29.09.2022 | przeczytano: 179 razy
Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań - najnowsza kampania marki Wyborowa

Nie potrzebujesz miliona followersów, lansiarskich ciuchów i drogich samochodów, żeby dobrze się bawić. Wystarczy, że wrzucisz na luz i postawisz na proste rozwiązania, żeby poczuć się swobodnie - marka Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny i włączenia Trybu Spotkań.

07.09.2022 | przeczytano: 410 razy
Letnia kampania probiotyku Dicoflor od Bayer

Jak zbudować świadomość produktu, rozszerzyć okazje zastosowania i w interesujący sposób przedstawić krępujący temat, który często dokucza podczas wakacyjnych wojaży? Letnia kampania promującą probiotyk Dicolflor od Bayer wykorzystała kreację, która z przymrużeniem oka pokazała, jak w prosty sposób przygotować się na podróż bez przebojów.

30.08.2022 | przeczytano: 366 razy
Sady Braci Sadowników - kolejna kampania od Cape Morris

Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia.  Wszystko po to, aby można było bliżej poznać ich produkty. Jak? Odpowiedzią są kreatywne animacje trafnie komentujące rzeczywistość i reklamy idealnie osadzone w najbliższym otoczeniu odbiorców przygotowane przez Agencję Cape Morris.  

01.06.2022 | przeczytano: 445 razy

Jak kreatywnie opowiedzieć o produkcie, który jest przyjazny dla środowiska, inspiruje do bardziej świadomych wyborów i pozwala cieszyć się z komfortowego użytkowania? Agencja Cape Morris podjęła wyzwanie i przygotowała kompleksową kampanię wprowadzającą na rynek nowy ekspres marki KRUPS – model KRUPS Evidence ECO Design. W działaniach nie zabrakło aktywacji zakupowych, współpracy z influencerami oraz akcji z zakresu CSR.

29.04.2022 | przeczytano: 274 razy
Labcon wzmacnia zespół Client Service

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.

23.03.2022 | przeczytano: 406 razy
Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej „Włącz Tryb Spotkań”

Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej "Włącz Tryb Spotkań" propagowany przez markę. Powraca w kolejnej, jeszcze bardziej kreatywnej formie. Tym razem, dzięki nowej limitowanej edycji Wyborowa Party Edition, która aktywuje najlepsze domówki. Działania komunikacyjne łączą w sobie to, co odbiorcy lubią najbardziej - najnowsze trendy, niebanalny humor, obecność influencera i interaktywność.

04.02.2022 | przeczytano: 613 razy

Cape Morris obsługuje komunikacyjnie nową markę w portfolio JMP Flowers – JM Ptaszkowie. W maju wystartowała pierwsza kampania reklamowa.

01.07.2021 | przeczytano: 388 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764