logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Capgemini: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52

W ostatnich latach gwałtowne wzrosty cen stały się codziennością dla firm i ich klientów.  Aktualne prognozy brzmią jednak optymistycznie. NBP przewiduje, że widoczny obecnie spadek inflacji utrzyma się, a to oznacza, spowolnienie wzrostu cen. Czy życie codzienne w 2024 roku będzie tańsze? Jak kształtować się będą raty kredytów? Czy w przyszłości czekają nas kolejne kryzysy z inflacją w roli głównej? Jak mogą się na nie przygotować firmy i osoby prywatne? Na te pytania odpowiada ekspert Capgemini Invent, Łukasz Moss.

19.02.2024 | przeczytano: 311 razy
Launching nowości: jak zmniejszyć obawy konsumentów?

W myśl popularnej zasady „Nowy Rok, Nowy ja” – także dla marek 2024 rok oznacza czas premier lub nowych odsłon dotychczasowych produktów. Biorąc pod uwagę tempo zmian gospodarczych, nowości są nieuniknione. Nie zawsze jednak są łatwe do zaakceptowania przez wszystkich klientów. W jaki sposób można zmniejszyć te obawy i zainteresować konsumentów nową ofertą?

30.01.2024 | przeczytano: 478 razy

Z generatywnej sztucznej inteligencji najczęściej korzystają przedstawiciele i przedstawicielki pokolenia baby boomers – taką deklarację składa aż 53,5% z nich. Co więcej, aż 70% z nich jest gotowych zasięgnąć od AI porady na temat relacji osobistych lub planów życiowych i zawodowych. Kim są użytkownicy i użytkowniczki generatywnej AI, jak z niej korzystają i czy ufają jej bezgranicznie? Czy naprawdę zakochaliśmy się w sztucznej inteligencji?

23.06.2023 | przeczytano: 356 razy
Duży potencjał metaverse na potrzeby Customer Experience

93% konsumentów na świecie deklaruje zainteresowanie metaverse, a 51% chce z niego korzystać, kiedy tylko stanie się dostępny. Również firmy są bardzo optymistycznie nastawione do metaverse, bo aż 70% z nich wierzy, że może on poprawić doświadczenia klientów i stać się ich kluczowym wyróżnikiem – wynika z najnowszych badań Capgemini. O olbrzymim potencjale metaverse do komunikacji z markami jest także przekonany Arnaud Bouchard, ekspert ds. strategii cyfrowych w Armatis, która jest jednym z największych outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży w Europie.

27.02.2023 | przeczytano: 601 razy

Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołącza marka ESET – globalny lider rozwiązań cyberbezpieczeństwa dla użytkowników indywidualnych, biznesowych oraz z segmentu enterprise. Rozwiązaniom antywirusowym ESET zaufało ponad 6 milionów Polaków. Linkleaders odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.

09.02.2023 | przeczytano: 540 razy
Wyniki najnowszego badania Top Marka

Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More po raz 15. publikują raport Top Marka, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki. Jak czytamy w badaniu, tegoroczne – jubileuszowe wydanie, ukazuje się w trudnym czasie, gdyż w niemal wszystkich analizach przewija się wątek wojny w Ukrainie i skutków, jakie wywołała. Jak wskazują organizatorzy, sytuacja ta nie pozostaje bez wpływu na komunikację marek, ale też jest dla nich szansą na zbudowanie mocnych fundamentów i zgromadzenie wokół brandów lojalnych wobec nich osób.

07.11.2022 | przeczytano: 691 razy
Sony Teos Lite - system do zarządzania miejscem pracy dla mniejszych organizacji

System TEOS firmy Sony służy do zarządzania urządzeniami i informacjami w biurze i jest dostępny od 2017 roku. Spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Wdrożono go już w ponad 450 organizacjach z 28 krajów. Do tej pory dostarczono ponad 12 000 licencji. System TEOS stanowi kompletny ekosystem złożony z wielu rozwiązań oszczędzających czas.

11.07.2022 | przeczytano: 706 razy

Od grudnia 2021 roku Linkleaders wspiera Boehringer Ingelheim – jednego z globalnych liderów branży farmaceutycznej. Agencja odpowiada za obsługę wrocławskiego Centrum Globalnych Usług Biznesowych firmy w obszarach employer brandingu, komunikacji wewnętrznej i relacji z mediami. To kolejny podmiot sektora usług biznesowych w portfolio Linkleaders, dołączający do kilkunastu liderów branży wspieranych przez agencję w ostatnich latach.

17.12.2021 | przeczytano: 523 razy
Urszula Borzym w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.

20.09.2021 | przeczytano: 587 razy
Cyfrowa transformacja tematem numeru kwietniowego OOH magazine

Jak podaje raport firmy Twilio, 97% firm zdecydowało się przyspieszyć transformację cyfrową z powodu pandemii. Ankietowani ponadto wskazywali, że obecna sytuacja spowodowała, że digitalizacja przyspieszyła w ich miejscu pracy o 1-4 lat (43%) i 6 lat (27%). Pandemia stała się więc katalizatorem szeroko rozumianej digitalizacji oraz cyfryzacji i właśnie tym tematom został poświęcony najnowszy numer OOH magazine.

21.04.2021 | przeczytano: 885 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764