logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 89
75 lat Empiku – kampania urodzinowa marki

Od jednej księgarni i czytelni w Warszawie do 350 nowoczesnych salonów i dynamicznie rosnącej platformy marketplace z 12 mln ofert w ponad 20 kategoriach. Od książek, płyt i prasy do zabawek, elektroniki, AGD, wystroju wnętrz, kosmetyków, akcesoriów sportowych, delikatesów i wielu innych. Empik świętuje właśnie 75. urodziny i w spocie wideo mocno podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa potrwa do 7 listopada i obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.

30.10.2023 | przeczytano: 493 razy
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 1228 razy
COVID-19 redefiniuje wartość pieniądza

Wirus COVID-19 sprawił, że wielu z nas z dnia na dzień zmierzyć musiało się z konsekwencjami pandemii. Działania rządu – wprowadzenie obostrzeń i restrykcji, ale również radykalne decyzje podjęte w wielu firmach sprawiły, że z kryzysów zaistniałych na wielu płaszczyznach podnosić będziemy się przez długi czas. Bo choć gospodarka zaczyna odżywać, wiele jej gałęzi wciąż jest niemal całkowicie sparaliżowanych (np. transport, turystyka). Dział analityczny Dentsu Aegis Network Polska zapytał Polaków, jak mocno odczuli oni na przestrzeni ostatnich miesięcy wpływ koronawirusa na ich budżet domowy.

29.06.2020 | przeczytano: 831 razy

Zespoły mediowe i performance’owe zostaną zorganizowane w czterech nowych działach. Zmiana pozwoli na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu. Zwiększa się też rola i decyzyjność Client Service’u. Grupa zakłada podniesienie atrakcyjności oferty, przyspieszenie obsługi klientów i ich wyższą satysfakcję. Skład zespołów obsługujących klientów nie ulega zmianom. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.

23.06.2020 | przeczytano: 984 razy
Mastercard wspiera MŚP oferując dodatkowe korzyści użytkownikom kart firmowych

W ramach rozpoczętej właśnie kampanii wsparcia biznesu, Mastercard wraz z partnerami oferuje użytkownikom swoich kart firmowych szereg bezpłatnych benefitów, które pomogą przedsiębiorcom obniżyć koszty prowadzenia firmy i lepiej poradzić sobie w obecnym, trudnym czasie. Dodatkowy pakiet mobilnej transmisji danych, ubezpieczenie zakupów on-line, zniżka na zakup sprzętu na raty, wydłużona gwarancja, a także zwrot środków w przypadku znalezienia lepszej oferty to korzyści już dostępne dla wszystkich przedsiębiorców użytkujących karty firmowe Mastercard, a zwłaszcza tych z segmentu MŚP, których trwająca pandemia COVID-19 dotknęła najbardziej.

18.05.2020 | przeczytano: 854 razy
Ad Wo/Man 2019: Znamy zdobywców statuetek!

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

03.04.2020 | przeczytano: 1327 razy
Marka Lurpak zachęca do gotowania

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.

13.03.2020 | przeczytano: 1298 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.

02.03.2020 | przeczytano: 673 razy
Dentsu Aegis Network wprowadza młodych gospodarkę cyfrową

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odkrywają przed licealistami tajniki pracy w digital marketingu, zapraszając ich do autorskiego programu THE CODE. W tym roku odbędzie się jego druga odsłona. Celem programu jest wprowadzenie młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej i pomoc im w wybraniu odpowiedniego zawodu.

10.02.2020 | przeczytano: 688 razy

W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.

07.01.2020 | przeczytano: 361 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 89)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764