logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 166

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

03.04.2020 | przeczytano: 74 razy
Marka Lurpak zachęca do gotowania

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.

13.03.2020 | przeczytano: 313 razy

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.

02.03.2020 | przeczytano: 315 razy
Łukasz Berski - Head of Digital Production w Bluecloud Interactive

Nowy rok przyniósł zmianę w zespole UX/UI Bluecloud Interactive. Łukasz Berski objął stanowisko Head of Digital Production. Będzie odpowiedzialny za produkcję interaktywną, budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz zarządzanie pracą specjalistów UX/UI, zespołem webmasterów i programistów.  

18.02.2020 | przeczytano: 171 razy
PZU z nową kampanią wizerunkową

Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

17.02.2020 | przeczytano: 284 razy
Dentsu Aegis Network wprowadza młodych gospodarkę cyfrową

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odkrywają przed licealistami tajniki pracy w digital marketingu, zapraszając ich do autorskiego programu THE CODE. W tym roku odbędzie się jego druga odsłona. Celem programu jest wprowadzenie młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej i pomoc im w wybraniu odpowiedniego zawodu.

10.02.2020 | przeczytano: 288 razy

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.

27.01.2020 | przeczytano: 305 razy

W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.

07.01.2020 | przeczytano: 110 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 648 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 410 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 166)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764