logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 190
Aldi w Polsce startuje z pierwszą w historii loterią dla klientów

Pod hasłem 1001 powodów, by wygrać rusza pierwsza w historii ALDI w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys zł. Sieć chce w ten sposób zwiększyć świadomość marki, lojalność i zaangażowanie klientów oraz dotrzeć do nowych konsumentów. Akcja startuje 30 kwietnia i potrwa do 30 czerwca.

30.04.2021 | przeczytano: 255 razy
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu

W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak i reklama audio zyskują na znaczeniu jako nowy sposób przyciągania uwagi odbiorców i dostarczania angażujących treści. – W nadchodzącym roku reklama audio ma być jednym z najgorętszych trendów na rynku reklamowym – prognozują eksperci. Tym bardziej że testowane są już także technologie umożliwiające odbiorcom interakcję z reklamą.

13.04.2021 | przeczytano: 111 razy

Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką Heinz, dla której opracowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych.

12.04.2021 | przeczytano: 95 razy
„Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja.” - kampania Lurpak

Marka Lurpak wystartowała ze swoją najnowszą, inspirującą i niosącą nadzieję na lepsze czasy kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów.

26.03.2021 | przeczytano: 396 razy
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi

Święta z jajem – pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja ALDI będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do ALDI, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki. Każda z nich przygotuje na swoim profilu w mediach społecznościowych ręcznie malowane pisanki wielkanocne, zachęcając fanów do udziału w specjalnym konkursie organizowanym przez ALDI dla klientów. W trakcie kampanii promowane będą typowe produkty wielkanocne, między innymi czekoladowy zając Oster Phantasie, biała kiełbasa (Mięsne specjały), czy kawa Moreno w specjalnie przygotowanych na tę okazję cenach promocyjnych. Klienci ALDI dodatkowo otrzymają poradnik, jak zaplanować święta w duchu zero waste dostępny na stronie internetowej sieci. Akcja swoim zasięgiem obejmie outdoor, radio, online, w tym social media oraz POS.

17.03.2021 | przeczytano: 314 razy
Katarzyna Mauer dołącza do agencji Formup jako Client Partner

Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako Client Partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.

03.03.2021 | przeczytano: 198 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.

12.02.2021 | przeczytano: 312 razy
Podsumowanie tegorocznych nagród w grupie Dentsu

Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.

29.12.2020 | przeczytano: 385 razy

Podczas gali Effie Awards 2020 grupa dentsu została nagrodzona 10 nagrodami.

17.11.2020 | przeczytano: 252 razy
Aldi  z kampanią bożonarodzeniową „Mamy święta i mamy siebie”

ALDI startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI. Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów angażujący influencerów. „Mamy święta i mamy siebie” to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, Internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną.

16.11.2020 | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 190)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764