logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carat: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 241
Wybory prezydenckie z aplikacją mObywatel: kampania Ministerstwa Cyfryzacji

Ponad 9,3 mln osób już korzysta z mObywatela. To prawie 1/3 dorosłych Polaków. Aplikacja będzie bardzo przydatna także w trakcie nadchodzących wyborów prezydenckich. Dlatego Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło kampanię informacyjną pod hasłem "Z mObywatelem wybory są łatwiejsze".

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Twój SMS ma SIŁĘ – kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Agencje dentsu Polska połączyły siły, aby opracować strategię kreatywną i mediową kampanii „Twój SMS ma SIŁĘ” dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (FDDS). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat przemocy wobec dzieci oraz zachęcenie społeczeństwa do zaangażowania we wsparcie działań Fundacji. Wysyłając SMS o treści „SIŁA” na numer 4320, można uzyskać szczegółową informację, jak realnie pomóc dzieciom, które doświadczyły przemocy i potrzebują profesjonalnego wsparcia.

07.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 226 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Carat wygrywa przetarg mediowy Wolt

Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na obsługę działań offline i niestandardowych dla Wolt, zdobywając kontrakt na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Oferta agencji okazała się najlepsza w niemal wszystkich ocenianych kategoriach, co podkreśla skuteczność i innowacyjne podejście do strategii mediowych grupy.

04.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 285 razy
Carat ponownie wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

24.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Kampania „mObywatel ma łatwiej” z nowym rozmachem

Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kontynuacją kampanii promującej aplikację mObywatel. Po pozytywnym odbiorze pierwszej odsłony, przyszedł czas na kolejne działania. Kampania pod hasłem „mObywatel ma łatwiej” rozpocznie się 8 lutego i będzie realizowana w telewizji, a także w Internecie i mediach społecznościowych.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 351 razy

Ministerstwo Cyfryzacji rozpoczyna współpracę z domem mediowym Carat Polska przy emisji kampanii nt. aplikacji mObywatel i e-usług publicznych. Zawarcie umowy poprzedziła kilkumiesięczna procedura przetargowa, realizowana przy wsparciu doradczym renomowanego audytora mediowego Stars.

09.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 360 razy
mBank w kampanii na Spotify promuje IEM Expo

mBank we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group rozpoczyna kierowaną do mieszkańców Śląska kampanię na Spotify: „Serce e-sportu bije na Śląsku”, której celem jest zachęcenie do udziału w targach IEM Expo 2025. Jest ona elementem szerszych działań, obejmujących także social media oraz nośniki DOOH w Katowicach. Na Spotify wykorzystywany jest przestrzenny spot w technologii „8D”. Kampania potrwa do 9 lutego (IEM 2025 odbędzie się w dniach 7-9 lutego). Od strony kreatywnej odpowiadają za nią Emilia Ulewicz i Krystian Piotrowski z mBanku wraz z agencją eMinePro.

04.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 591 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu

Marka przedłuża długoletnią współpracę z dentsu w zakresie transformacji marketingowej do 2026 roku.

28.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 708 razy

Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.

04.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 472 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Effie Awards: konkurs świętuje 25-lecie

Konkursy branży marketingowej laikowi zazwyczaj kojarzą się z kreatywnymi reklamami, które zna z telewizji, a dziś, coraz częściej, z mediów społecznościowych i internetu. Jednak Effie Awards, konkurs, który w Polsce świętuje w tym roku swoje 25-lecie, spełnia dużo ważniejszą rolę, niż tylko nagradzania autorów kampanii reklamowych. Badając ich efektywność, czyli oceniając zarówno strategię, kreację, jak i korzyści osiągnięte dzięki kampaniom dla marek, w naturalny sposób wyznacza trendy, edukuje branżę, a także wpływa korzystnie na polską gospodarkę, motywując do rozwoju biznesu, wdrażania ESG oraz efektywnego wykorzystania AI.

31.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 672 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 241)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764