logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carlsberg: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 270
Timecode: rebranding na 20-lecie

Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.

25.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 270 razy
Awanse w Kinesso

Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.

14.06.2024 | Personalia | przeczytano: 582 razy
Nowy wiceprezes Link4 odpowiedzialny za marketing

Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi, za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.

19.05.2024 | Personalia | przeczytano: 437 razy

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwartał 2024 roku. Jeśli chodzi o marżę operacyjną to była lepsza niż oczekiwaliśmy. Dentsu Polska, która przewodzi klastrowi CEE, osiągnęła dwucyfrowy wzrost przychodów w porównaniu do Q1 2023 r.

14.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 232 razy
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.

22.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 472 razy
Vufinder Studio dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Studio wirtualnej produkcji - VuFinder Studios dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. To kolejna firma, reprezentująca branżę produkcyjną, która postanowiła przyłączyć się do tej najliczniejszej polskiej organizacji zrzeszającej producentów filmów reklamowych.

01.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 754 razy
Nowa edycja programu „Trzeźwo myślę” Carlsberg Polska

Carlsberg Polska rusza z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg. Akcja skupia się na kierowcach, do których trafi jasny przekaz – po alkoholu nigdy nie wsiadaj za kierownicę. Celem działań jest ograniczenie liczby wypadków drogowych powodowanych przez nietrzeźwych kierowców. Partnerem merytorycznym programu jest Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

24.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 472 razy
Piotr Tałaj Managing Directorem w Vufinder Studios

Piotr Tałaj obejmuje funkcję Managing Directora w VuFinder Studios. Zastąpił Łukasza Kołtunowicza pełniącego tę rolę od połowy 2022 roku.

11.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 483 razy
Warsaw Creatives rozbudowuje dział PR

W ostatnich tygodniach do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie objęły stanowiska Senior PR Managera w dedykowanych dla siebie obszarach działań.

02.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 618 razy
Damian Kitowski awansował na stanowisko Regional Creative Director w VMLY&R Poland

Damian Kitowski stanął na czele kilkunastoosobowego regionalnego zespołu kreatywnego przygotowującego komunikację na 19 rynkach europejskich dla jednego z klientów sieci WPP. Zespół ściśle pracuje z biurami sieci WPP m.in. w Londynie, Paryżu, Düsseldorfie, Rzymie i Madrycie.

14.09.2023 | Personalia | przeczytano: 808 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 270)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764