logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 159
Kolejny ekspert Martech w Havas Media Group

Łukasz Wiśniewski dołącza do zespołu Havas Media Group, obejmując od stycznia stanowisko Head of DBI (Data Business Intelligence).

26.10.2020 | przeczytano: 204 razy
Kompania Piwowarska z Altavią uruchamiają „Strefę kapitalnej imprezy” w Carrefourze

Kompania Piwowarska uruchamia w warszawskim sklepie Carrefour projekt „Strefa kapitalnej imprezy”. Wydzielona strefa zawiera wizualne elementy oddające imprezowy klimat marki Captain Jack. Projekt został wdrożony w warszawskim sklepie Carrefour przy Rondzie ONZ i docelowo może być rozszerzany na kolejne sklepy Carrefour oraz innych sieci handlowych.

21.10.2020 | przeczytano: 335 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wyniki Blix Awards: które sieci handlowe mają najlepsze promocje?

Rywalizacja na ceny i promocje to odwieczny element funkcjonowania sieci handlowych. Dlatego konsumentom zostało zadane fundamentalne pytanie, które sklepy w całym ubiegłym roku oferowały swoim klientom najlepsze akcje promocyjne. I tak w tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” Polacy wybrali Biedronkę, sieć Carrefour, Kaufland, Żabkę, Makro, Castoramę, Media Expert, Rossmanna i Pepco.

15.10.2020 | przeczytano: 363 razy
Program „Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką” z koncepcją i strategią od Brandtime

Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.

14.10.2020 | przeczytano: 394 razy (komentarzy: 6)
Artykuły z cyklu Portfolio
Transformacja żywieniowa Carrefour Polska w nowym programie TVN

Nikt nie demaskuje żywieniowych mitów tak jak Katarzyna Bosacka. Nikt nie oferuje Polakom półek pełnych zdrowych produktów tak jak Carrefour. Teraz razem będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką.

12.10.2020 | przeczytano: 295 razy
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi

Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.

28.09.2020 | przeczytano: 266 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

24.09.2020 | przeczytano: 403 razy
Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze

Produkty  „Jakość z Natury Carrefour”  wyróżnia wysoka, sprawdzona jakość, a także wyjątkowa świeżość, smak i autentyczność. Pochodzą  z czystych ekologicznie terenów, a każdy z nich przed późniejszym oznaczeniem  „Jakość z Natury Carrefour” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Artykuły spożywcze z logo „Jakość z Natury Carrefour” są efektem przeszło dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami – często rodzinnymi firmami – która opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów. Dzięki temu dostawcy mogą z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Carrefour współpracuje obecnie z prawie 70 dostawcami, a gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” liczy 160 produktów.

16.09.2020 | przeczytano: 322 razy
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

10.09.2020 | przeczytano: 289 razy
Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited

Do grona klientów Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych – Everli.pl (dawna nazwa Szopi.pl).

31.08.2020 | przeczytano: 456 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 159)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764