logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Carrefour: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 128
Nominacje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019

Po gorącym i intensywnym lecie, podczas którego członkowie Jury Konkursu Biuletynów Firmowych  oceniali zgłoszone prace, przyszedł czas na ogłoszenie nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

17.09.2019 | przeczytano: 202 razy
Wakacyjne kampanie POS In – Store Media Polska dla CarrefourZobacz fotorelację

LEDy  są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi Klienci wyraźnie postawili na LEDy. -mówi Bartosz Domaradzki  z in- Store Media Polska.

12.09.2019 | przeczytano: 199 razy
Altavia projektuje opakowania dla marek Dog’s Menu i Cat’s Menu

Produkty w nowych opakowaniach w najbliższych dniach trafią na półki sklepów Carrefour w całej Polsce.

11.09.2019 | przeczytano: 195 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania Carrefour „Konkret 9: bio na zdrowie”

To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO.

10.09.2019 | przeczytano: 140 razy

Canon przygotował nową promocję na wybrane modele drukarek z serii PIXMA. W jej ramach, przy zakupie produktów promocyjnych (pełna lista poniżej) można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy nawet do 300 zł na jedno urządzenie, maksymalnie zaś do 600 zł.

30.08.2019 | przeczytano: 335 razy
Altavia dla Carrefour: projekt opakowań napojów energetycznych dla kobiet

Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych.

06.08.2019 | przeczytano: 285 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu

Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.

17.07.2019 | przeczytano: 336 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.

11.06.2019 | przeczytano: 251 razy
„Bio na zdrowie” - kampania Carrefour

Każdy ma dobrą radę, jak jeść lepiej, ale lepiej mieć rozwiązanie, czyli nowa kampania Carrefour wraz z konkretnym rozwiązaniem – szeroki wybór produktów z certyfikatem ekologicznym objętych gwarancją najniższej ceny.

03.06.2019 | przeczytano: 378 razy

Interaktywne lustra, nowatorskie koszyki – tak tradycyjni sprzedawcy walczą o klienta, który coraz chętniej robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, rzadziej odwiedza salony sprzedaży. Sklepy internetowe nie pozostają dłużne, wprowadzając kolejne udogodnienia i usługi. Na handlowym wyścigu zbrojeń najbardziej zyskują dopieszczeni jak nigdy wcześniej klienci.

22.05.2019 | przeczytano: 317 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 128)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764