logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45
Montador pomaga w usuwaniu nielegalnych reklam w Trójmieście

Demontaż reklam niezgodnych z uchwałą krajobrazową to pilny temat, który obecnie dotyczy tysięcy właścicieli nieruchomości w Sopocie i Gdańsku. Tylko szybkie usunięcie nielegalnej reklamy uchroni przed karą wymierzoną przez Urząd Miasta.

27.09.2019 | przeczytano: 228 razy
Carex z nową kampanią na jesień

16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów. Wystarczy, że zakupią dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrują dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie a powalczą o atrakcyjne nagrody! 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You. Akcja potrwa do 31 października.

17.09.2019 | przeczytano: 145 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.

Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału jakbyniepaczec. Miejsce czwarte zajęła Castorama z trzecią odsłoną serii „W Koło Ogrodu”. Ranking zamyka rapowy pojedynek YouTuberów Ciawłowskiego i JDabrowsky’ego przygotowany we współpracy z marką Tymbark.

23.08.2019 | przeczytano: 262 razy
Wygoda w stylu glamour - jakich mebli szukają Polacy w Google

Nowych mebli szukamy najczęściej… w fotelu. Badania Google wskazują, że polski konsument na tropie wyposażenia wnętrz inspiracji szuka głównie w internecie – surfując w sieci za pomocą telefonu lub w domu z rodziną i przyjaciółmi. Interesują nas styl glamour, eleganckie toaletki, ale również wygodne fotele.

22.08.2019 | przeczytano: 210 razy
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019

W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000 Polaków.

26.06.2019 | przeczytano: 614 razy

Agencja badań rynku Inquiry ogłosiła pierwsze wyniki YouGov BrandIndex – polskiej edycji globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego. Z danych wynika, że do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, IKEA oraz CCC. BrandIndex odzwierciedla nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.

12.06.2019 | przeczytano: 386 razy

Pod koniec maja miały miejsce dwa bardzo ważne wydarzenia dla branży handlowej:  Targi ReDI, których organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych oraz Kongres Rynku FMCG. Na obu z nich byli obecni przedstawiciele firmy Selectivv specjalizującej się w pozyskiwaniu oraz analizie danych ze smartfonów i na tej podstawie odkrywaniu zachowań użytkowników w realnym świecie. Zgromadzone przez firmę dane pozwoliły na przeprowadzenie badania na temat aplikacji mobilnych danych sklepów i ich wpływu na lojalność zakupową klientów. Poniżej prezentujemy najciekawsze wnioski oraz obserwacje.

12.06.2019 | przeczytano: 156 razy
Mindshare Polska z 3 nagrodami w Mixx Awards Europe

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał złotą i dwie brązowe statuetki  w MIXX Awards Europe, jednym z najważniejszych konkursów w branży digitalowej. Wyniki zostały ogłoszone podczas gali Interact, która odbyła się w Warszawie 4 czerwca.

05.06.2019 | przeczytano: 342 razy
Harbingers rozwija kompetencje Social Media

Z początkiem maja 2019 krakowska agencja Harbingers zyskała nowego członka zespołu. Do teamu z Rakowickiej 1 dołączyła Anna Socha, która będzie odpowiadać za obszar Social Media. Poprzednio Anna piastowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji click community.

21.05.2019 | przeczytano: 224 razy
Ogrodowa sielanka w nowej reklamie Castoramy

Castorama zaprezentowała spot telewizyjny wspierający promocję najnowszej gamy ogrodowej. W pełnym pozytywnych emocji filmie spółka ponownie pokazuje, jak sprytne rozwiązania, właściwe produkty i odpowiednia aranżacja przestrzeni mogą wpływać na relacje z bliskimi.

24.04.2019 | przeczytano: 315 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764