logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Castorama: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 287 razy
Nowy kierownik postprodukcji w Locomotive

Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.

04.02.2020 | przeczytano: 282 razy
Raport Senuto - Ecommerce w Polsce 2

Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?

16.12.2019 | przeczytano: 335 razy
Jak sklepy internetowe radzą sobie w Google?

Powstał raport „eCommerce w Polsce 2019. Jak sklepy eCommerce radzą sobie w Internecie?” opracowany przez zespół Senuto. Młoda polska firma rozwija platformę wspomagającą działania SEO i to właśnie na tym aspekcie działań marketingowych e-sklepów skupia się niniejszy raport. Przebadano ponad 54 tysiące serwisów eCommerce działających na polskim rynku. Jakich wniosków dostarczyła analiza?

13.12.2019 | przeczytano: 283 razy
Castorama zaprasza na Majsterkową choinkę

Już w najbliższą sobotę 14 grudnia dla wszystkich małych majsterkowiczów Castorama przygotowała wyjątkowe świąteczne atrakcje. Wśród nich między innymi strefa majsterkowania z drewnianymi zabawkami, a także magiczne warsztaty tworzenia stroików oraz dekoracji świątecznych pod okiem specjalistów.

13.12.2019 | przeczytano: 330 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 704 razy
Katarzyna Partyka dołącza do Harbingers jako Client Success Developer

Z początkiem listopada Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji Harbingers jako Client Success Developer. Dotychczas współrpacowała m.in. z BP, czy sklepem Puccini.

02.12.2019 | przeczytano: 307 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 452 razy
Inspirująca reklama narzędzi z Castoramy

Castorama zaprezentowała nowy spot telewizyjny promujący szeroką gamę narzędzi. Firma podkreśla, że oferta zawiera produkty skierowane do klientów o różnych potrzebach i umiejętnościach. Rozwiązania dla siebie znajdą w niej zarówno amatorzy, którzy chcą poprawić wygląd swojego domu, zapaleni majsterkowicze, jak i profesjonalne ekipy remontowe.

27.11.2019 | przeczytano: 287 razy
Projekt edukacyjny „Kwiaty za Elektrograty” zakończony sukcesem!

Wielu z nas zadaje sobie pytanie co robić z elektrośmieciami w swoich domach. Każdy zakupiony przez nas sprzęt po upływie czasu zmienia się w zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (ZSEE), którego nie wolno wyrzucać do śmietnika razem z innymi odpadami. Z pomocą przychodzi Castorama Polska wraz z AURAEKO OOSEE S.A., które w październiku zakończyły kolejną edycję ogólnopolskiego projektu edukacyjnego „Kwiaty za Elektrograty 2019”. Rekordowy wynik to ponad 195 ton zebranych elektroodpadów pochodzących z naszych gospodarstw domowych.

19.11.2019 | przeczytano: 185 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764