logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cezary Pazura: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Żywiec Zdrój Mocny Gaz - nowa odsłona kampanii rusza już w lipcu

To już kolejny rok z Cezarym Pazurą, jednym z najpopularniejszych aktorów w Polsce, w roli ambasadora produktów mocno gazowanych Żywiec Zdrój. Kampania, za którą odpowiada agencja GONG bazuje na niesłabnącej, memicznej wręcz popularności kultowego filmu Kiler. Pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu” Cezary Pazura „walczy” z przesłodzonym światem, promując zdrowsze orzeźwienie, jakie oferuje Żywiec Zdrój Mocny Gaz.  Osobiście nie lubię słodzonego, bo cenię sobie zdrowy styl życia. Uznaję przede wszystkim wodę. Tym chętniej kolejny rok z rzędu współpracuję z Żywiec Zdrój – mówi sam Cezary o kampanii. Do grona bohaterów dołącza teraz dwójka topowych polskich influencerów: Ciocia Liestyle oraz Patec.

05.07.2023 | przeczytano: 921 razy (komentarzy: 30)
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.

06.07.2022 | przeczytano: 1158 razy
„Zostań kim chcesz” – akcja charytatywna Grupy CCC i Omenaa Foundation

Pod hasłem „Zostań kim chcesz” rozpoczęła się akcja charytatywna Omenaa Foundation, której głównym partnerem jest Grupa CCC. W jej ramach powstała limitowana kolekcja butów sportowych dla dzieci i dorosłych z rysunkami podopiecznych fundacji, przedstawiającymi ich wymarzone zawody. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie edukacji dzieci z Ukrainy, z polskich domów dziecka oraz z Ghany. Od 1 kwietnia produkty dostępne są w 70 salonach CCC oraz na ccc.eu  i eobuwie.pl.

01.04.2022 | przeczytano: 720 razy

42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.

24.09.2021 | przeczytano: 789 razy

Operator telewizji kablowej wprowadza do swojej oferty nowoczesny modem Wi-Fi 6, a wraz z nim zupełnie nową jakość korzystania z sieci. Co więcej, w odpowiedzi na rosnące potrzeby użytkowników, Vectra udostępnia pakiet internetowy o wysokiej przepustowości do 1,2 Gb/s. Jednocześnie firma inwestuje w dalszy rozwój platformy telewizyjnej TV Smart, dzięki której klient może zabrać ze sobą najlepszą rozrywkę praktycznie wszędzie. Dodatkowo, już po raz drugi w tym roku, Vectra przygotowała promocję oferującą dostęp do Netflix nawet do 12 miesięcy w prezencie.

01.09.2021 | przeczytano: 917 razy
Cezary Pazura nie może oderwać się od gry w reklamach Match Masters

Aktor wystąpił w serii reklam promujących grę mobilną wydawaną przez studio Candivore z Tel Avivu. Spoty z Pazurą emitowane są w telewizji przez cały sierpień.

19.08.2021 | przeczytano: 1306 razy
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973

Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.

16.04.2021 | przeczytano: 797 razy
Cezary Pazura w animacjach kampanii na temat szczepień

Kampania #SzczepimySię jest szeroko komunikowana za pomocą różnych środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu, w Internecie oraz na ulicach miast w całym kraju. Animacje informacyjne na temat szczepień przeciw COVID-19 są już dostępne w mediach społecznościowych Kancelarii Premiera i w najbliższych dniach Polacy będą mogli zauważyć je w mediach. W krótkich materiałach wideo możemy usłyszeć głos ambasadora kampanii Cezarego Pazury. Animacje są kontynuacją spotów, które od kilku dni słyszymy w radiu.

08.01.2021 | przeczytano: 1645 razy (komentarzy: 2)
Weronika Trosińska dołącza do zespołu Space Cat Industries

Weronika Trosińska objęła stanowisko Senior Account Manager w Space Cat Industries - agencji specjalizującej się w komunikacji do pokolenia Z. W agencji jest odpowiedzialna za działania new business, wsparcie w nawiązywaniu współpracy z influencerami oraz współtworzenie strategii sprzedażowej dot. kampanii na platformie Tik Tok. Poprzednio pracowała m.in. stanowisku Head of Sales w LifeTube i Gamellon.

06.10.2020 | przeczytano: 864 razy
Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart

Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Pierwsza internetowa telewizja kablowa” wskazujące kierunek rozwoju produktów i usług oferowanych przez Vectrę. Wszystko to za pomocą nowoczesnego dekodera Android TV. Tym samym, Vectra wyznacza nowy trend w Polsce, a celem jest dostarczenie rozrywki zawsze i wszędzie – również poza siecią kablową Grupy Vectra.

02.10.2020 | przeczytano: 1470 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764