logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change Serviceplan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal

Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.

02.06.2020 | przeczytano: 293 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Grupa komunikacyjna Group One została partnerem strategicznym dimedic.pl w zakresie komunikacji, rekomendacji mediów i działań PR. W działania pro bono dla przychodni telemedycznej, której celem jest odciążenie służby zdrowia w czasie epidemii, zaangażowane są spółki: Value Media, Change Serviceplan/Serviceplan Health oraz Labcon.

05.05.2020 | przeczytano: 180 razy
Serviceplan Health i Stada dla marki Itami

Serviceplan Health – zespół specjalizujący się w obsłudze klientów z kategorii pharma&health w ramach Group One przygotował kampanię display dla marki ITAMI z portfolio STADA.

14.04.2020 | przeczytano: 373 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bankuj z domu - Radek Kotarski w nowej reklamie Banku Millennium

W nowej reklamie Banku Millennium Radek Kotarski zachęca do bezpiecznego bankowania z domu. Zgodnie z ideą #zostanwdomu, Radek nakręcił spot samodzielnie, nie wychodząc z domu.

06.04.2020 | przeczytano: 325 razy
Green Factory Sp. z o. o. wybiera Serviceplan Health

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.

15.01.2020 | przeczytano: 265 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

2 stycznia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.

08.01.2020 | przeczytano: 336 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 712 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 462 razy
Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium

W poniedziałek 18 listopada rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski.

22.11.2019 | przeczytano: 359 razy
Świąteczne zakupy tylko z Blikiem – rusza nowa kampania

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.

14.11.2019 | przeczytano: 294 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764