logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Change: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 238
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30

Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.

18.02.2020 | przeczytano: 359 razy
Harbingers rozwija kompetencje analityczne – Ilona Hanzel dołącza do zespołu

Agencja Harbingers nie zwalnia tempa. #GameChangerzy właśnie powitali w zespole kolejnego specjalistę – Ilonę Hanzel, która końcem zeszłego roku objęła stanowisko Web Analyst.    

29.01.2020 | przeczytano: 175 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.

29.01.2020 | przeczytano: 231 razy
Cover Awarts 2019 - znamy zwycięzców!

Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce (dziennikarze, kulturoznawcy) oraz muzycy – organizatorzy zaprosili do współpracy Monikę Brodkę, Melę Koteluk, Krzysztofa Zalewskiego, Piotra Ziołę, Julię Marcell, Paulinę Przybysz, Iwonę Skwarek z Rebeki, Katarzynę Kowalczyk z Coals i Rosalie.

24.01.2020 | przeczytano: 1272 razy

Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania międzynarodowego portfela klientów.  

20.01.2020 | przeczytano: 275 razy
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist

W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.

20.01.2020 | przeczytano: 255 razy
Piotr Osiński i Aleksander Frydrych dołączają do działu kreacji VMLY&R

Od stycznia 2020 roku Piotr Osiński jako regional creative director kieruje pracą zespołu realizującego projekty dla marek z portfolio Grupy Danone. Z kolei Aleksander Frydrych na stanowisku associate creative director w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada w agencji za zespół 14 osób i obsługę takich marek jak m.in. Wyborowa, Lay's, Doritos, Tic Tac czy BNP Paribas.

16.01.2020 | przeczytano: 308 razy
Green Factory Sp. z o. o. wybiera Serviceplan Health

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.

15.01.2020 | przeczytano: 167 razy
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

2 stycznia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.

08.01.2020 | przeczytano: 256 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 617 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 238)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764