logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chapter1: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.

25.09.2023 | przeczytano: 236 razy
Agencja Chapter 1 dla Miasta Poznania

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania by zostawali rodzicami zastępczymi oraz budowanie świadomości na temat tego co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji. Kampania prowadzona będzie pod hasłem „Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Zostań rodzicem zastępczym”. Startuje dziś, jej główna fala potrwa miesiąc (m.in. lokalna TV, nośniki DOOH, komunikacja miejska, emisja spotu wideo w internecie), zaś dodatkowe działania zaplanowane są do końca roku.  

31.08.2023 | przeczytano: 308 razy
Marka Bambino uruchamia „Szkołę Pierwszych Czułości”

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje dom mediowy OMD, za przygotowanie landing page’a odpowiada agencja GoldenSubmarine.

29.08.2023 | przeczytano: 258 razy
Powerbike SA rozpoczyna wdrażanie nowej strategii SOME autorstwa Chapter1

Powerbike SA - polska firma, działająca na 35 rynkach europejskich, będąca właścicielem marek odzieży motocyklowej Rebelhorn i Broger, rozpoczyna wdrożenie nowej strategii komunikacji w SOME, przygotowanej przez poznańską agencję strategiczno-kreatywną Chapter1.

07.08.2023 | przeczytano: 358 razy
Chapter1 przygotował kampanię dla marki Lech Pils

Poznańska agencja Chapter1 przygotowała dla marki Lech Pils Kompanii Piwowarskiej wyjątkową kampanię z udziałem znanego prezentera Tomasza Kammela. Prowadzona pod hasłem „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!” akcja ma na celu przypomnienie Wielkopolanom o wyjątkowości ich kultury i podejścia do świata.

22.06.2023 | przeczytano: 568 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1, obsłuży markę Lech Pils

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

16.06.2023 | przeczytano: 403 razy
Marka York startuje z kampanią launchową „#Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość”

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.

12.05.2023 | przeczytano: 421 razy
Marka York startuje z kampanią launchową

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność. Całość działań w obszarze strategii i kreacji, przygotowała poznańska agencja Chapter1. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Concept.

10.05.2023 | przeczytano: 448 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bogusław Piotrowski dołącza do agencji Chapter1, jako Senior Art Director

Dział kreatywny poznańskiej agencji Chapter1 wzmocnił Bogusław Piotrowski, dołączając do niej na stanowisko Senior Art Director. Wcześniej pracował m.in. w TBWA/ Tequila.

24.04.2023 | przeczytano: 325 razy

Agencja Chapter1, działająca od 2013 roku jako agencja kreatywno-produkcyjna, podjęła decyzję o repozycjonowaniu się w kierunku agencji kreatywno-konsultingowej, której działalność skupiać się będzie od tej pory na tworzeniu strategii marki, strategii komunikacji, planowaniu działań dla marek i tworzeniu wyróżnialnych idei kreatywnych. Zmianie ulegają też niektóre struktury agencji, a w planach na najbliższą przyszłość jest też m.in. nowa identyfikacja wizualna i logo firmy.

21.04.2023 | przeczytano: 245 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764