logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ChatGPT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?

Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć kwestii odpowiedzialności, praw autorskich i kwestii etycznych w różnych zakątkach świata. Naszą odpowiedzialnością jest zrozumieć, przewidywać, projektować i regulować, w tym prawnie, nową rzeczywistość.

04.03.2024 | przeczytano: 673 razy
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników

Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?

27.02.2024 | przeczytano: 509 razy

Dla blisko 90% konsumentów atrakcyjne ceny mają duże znaczenie przy wyborze produktów. Dla co trzeciego z nas liczy się dbałość o środowisko naturalne. Czy dlatego firmy postawią w tym roku na AI, hiperpersonalizację marketingową i ofertową, ceny zmieniające się w zależności od klienta, proaktywne mapowanie ścieżek konsumentów w czasie rzeczywistym czy dostawy tego samego dnia? Jakich nowości i zmian możemy spodziewać się w obsłudze klientów w 2024 roku?

20.02.2024 | przeczytano: 601 razy
Content marketing i SEO w erze AI. Rok 2024 wg Whitepress i SEM House

Sztuczna inteligencja kolejny rok z rzędu była tematem numer 1 w branży content marketingowej i SEO. Nic nie zapowiada, by w 2024 roku coś miało się zmienić – content managerowie i eksperci SEO odpowiedzialni za strategię marketingowe i pozycjonowanie stron powinni nadal uważnie przyglądać się rozwojowi AI. Zwłaszcza ze względu na Search Generative Experience (SGE), narzędzie, które zrewolucjonizuje sposób wyszukiwania informacji w Internecie. Jakie inne wyzwania czekają branżę w 2024 roku? Które trendy warto uwzględnić w codziennej pracy? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci WhitePress, europejskiego lidera content marketingu i SEM House, agencji digital marketingowej.

14.02.2024 | przeczytano: 595 razy
Rewolucja w biznesie dzięki AI?

W dynamicznym świecie biznesu innowacje odgrywają kluczową rolę. Sztuczna inteligencja (AI) staje się rewolucyjnym narzędziem, zmieniającym sposób, w jaki firmy funkcjonują i konkurują na rynku. Rozwój generatywnych modeli sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT, stał się punktem zwrotnym dla liderów biznesu, wyznaczając nowe standardy w dziedzinie technologii. W odpowiedzi na ten trend Lazarski University of Technology wprowadza innowacyjny program "Gen AI dla Biznesu", który nie tylko dostarcza teoretycznej wiedzy o sztucznej inteligencji, ale skupia się też na jej praktycznym wykorzystaniu w biznesie. Uczestnicy zdobędą nie tylko wiedzę, ale i niezbędne narzędzia do efektywnego wykorzystania AI w celu rozwijania innowacji i wzmacniania przewagi konkurencyjnej swoich firm.

02.02.2024 | przeczytano: 1112 razy
Microsoft poddaje się w wyszukiwarkowej walce z Google?

Technologiczny gigant założony m.in. przez Billa Gates’a nie chce już rywalizować z Google w kwestii wyszukiwania w internecie. Na pewno nie w tej mierze, co dotychczas. Microsoft wie, że w tej batalii od dawna jest w pozycji Dawida, więc szuka nowych dróg, aby pokonać Goliata. Inżynierowie Microsoftu całą swoją uwagę skupić mają na narzędziach sztucznej inteligencji. Dlatego firma pomniejsza rolę marki Bing jednoznacznie kojarzonej z przeszukiwaniem internetu. Narzędzia AI będą funkcjonowały już tylko jako część systemu Copilot. 

31.01.2024 | przeczytano: 660 razy
Marketing w 2024 roku wg ekspertów SAS

Odpowiedzialny marketing, efektywność sztucznej inteligencji, zgodność z obowiązującymi przepisami i agregacja technologii – to główne wyzwania, z jakimi mierzyć się będą marketingowcy w 2024 roku.

17.01.2024 | przeczytano: 1399 razy

Do 192,5 tys. akcji po 40 zł za sztukę to finalne parametry planowanego skupu akcji własnych w celu ich umorzenia, o czym zdecydowali akcjonariusze podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia, które odbyło się 3 stycznia 2024 roku.

03.01.2024 | przeczytano: 355 razy
Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek

Handel online to branża, która w ciągu ostatnich 3 lat rozwinęła się w zaskakującym tempie. Stres, wiele obszarów odpowiedzialności, multitasking i tempo działania to codzienność w e-Commerce. Czy ta dynamika zostanie utrzymana w kolejnym roku? Jak wpływa to na poziom wynagrodzeń, zdradza HRK w raporcie „Rynek pracy e-Commerce. Preferencje pracowników_czek”. Patronat nad badaniem objął IAB Polska.

27.12.2023 | przeczytano: 424 razy
Business Centre Club: Rośnie lista oczekiwań wobec nowego rządu

Odblokowanie środków z KPO, przywrócenie dialogu społecznego i stabilności wprowadzania zmian w przepisach, powrót do poprzedniego sposobu rozliczania składki zdrowotnej – to tylko początek listy oczekiwań przedsiębiorców wobec rządu partii koalicyjnych, który prawdopodobnie powstanie w przyszłym tygodniu. W ich mniemaniu ma być on bardziej przyjazny biznesowi niż władza PiS. Nadzieje przedsiębiorców wzbudziły zapisy umowy koalicyjnej zawartej między Platformą Obywatelską, Trzecią Drogą i Lewicą. Duża część wyzwań dotyczy poprawy sytuacji na rynku pracy, a także podnoszenia konkurencyjności i innowacyjności krajowej gospodarki.

10.12.2023 | przeczytano: 363 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764