logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chimney Pot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
„Siła pragnienia” i 7 minerałów w nowej kampanii Nałęczowianki

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania w głównych stacjach TV, Internecie oraz prasie.

13.10.2020 | przeczytano: 1146 razy
Ruszyła kampania Rak'n'Roll „Pijani życiem”

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.

04.04.2019 | przeczytano: 1026 razy
Marcin Poradka wzmacnia dział producencki Deloitte Digital

Do działu producenckiego Deloitte Digital, zarządzanego przez Małgorzatę Pujszo, dołączył Marcin Poradka. Do jego głównych zadań należy nadzór nad powstawaniem materiałów ATL dla klientów agencji.

16.01.2017 | przeczytano: 644 razy
Makarony Malma wracają z agencją Hand MadeZobacz wideo

Trwa kampania reklamowa makaronu Malma - nowej marki w portfolio agencji reklamowej Hand Made.

20.03.2014 | przeczytano: 1116 razy
Grey Group dla Stowarzyszenia Lambda WarszawaZobacz wideo

Stowarzyszenie Lambda Warszawa to organizacja mająca na celu budowanie pozytywnej tożsamości lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych oraz kształtowanie wobec nich akceptacji społecznej.

13.04.2012 | przeczytano: 1584 razy
Złote Orły 2011 - wyniki konkursu

Już po raz 14. odbył się ogólnopolski festiwal - Złote Orły - typujący najlepsze realizacje reklamowe. Rozdano 19 statuetek w 12 kategoriach. Zwycięzcy konkursu Złote Orły 2011, zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali, odbywającej się 12 grudnia w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie. Galę poprowadził przewodniczący jury i prezes IAA Polska – Piotr Łysak. Najwięcej złotych statuetek trafiło w ręce przedstawiciela agencji Pride&Glory Interactive, za kreację Natanek Batmanek zrealizowaną na zlecenie Tesco Polska. Kreacja ta okazała się najlepszą w kategoriach: reklama usług, marketing wirusowy oraz humor.

14.12.2011 | przeczytano: 3993 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię „1% naprawdę naprawia” dla fundacji „Poza Horyzonty”, którą założył Jasiek Mela. Celem działań jest zebranie środków na pomoc osobom po amputacjach w zakupie protez.

25.02.2010 | przeczytano: 1215 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764