logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chivas: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” - kolejna odsłona kampanii Chivas Regal

Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą.

09.03.2023 | przeczytano: 671 razy
„Jak w górę, to z Mesem!” Druga odsłona kampanii marki Chivas Regal

W górę nigdy nie idzie się samemu – o tym opowiada kampania marki Chivas Regal, która zwraca uwagę na to, że sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także ludziom, którzy nas wspierają. W kolejnej odsłonie kampanii „Jak w górę to z Wami” marka zaprasza do udziału w konkursie, w którym zachęca uczestników do podzielenia się swoim sukcesem poprzez opowiedzenie kto i w jaki sposób pomagał w jego osiągnięciu. Nagrodą główną jest spotkanie z Ten Typ Mes w jego studiu, podczas którego będzie można poznać wskazówki i patenty, które mogą pomóc w rozwoju i realizacji pasji. Bo jak w górę, to z Mesem!

14.11.2022 | przeczytano: 323 razy
Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp

Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.

10.08.2020 | przeczytano: 1700 razy
Blended Talks, czyli nowy projekt marki Chivas

Co się kryje za sukcesem i czy istnieje jeden uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt Blended Talks to seria wywiadów z inspirującymi, polskimi osobistościami, w których wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki Chivas, Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał. Odcinki, w których goście opowiedzą o swojej drodze do sukcesu będzie można oglądać na www.blendedtalks.onet.pl.

06.03.2020 | przeczytano: 2007 razy (komentarzy: 40)

Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem kampanii.

29.11.2019 | przeczytano: 716 razy

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt pozyskała nowy projekt. Rozpoczęła współpracę z Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie, dla którego realizuje międzynarodową kampanię marki Absolut w kluczowych portach lotniczych na świecie.

11.01.2019 | przeczytano: 449 razy
Bartosz Biały Studio Directorem w Isobar Polska

Bartosz „Bart” Biały pokieruje zespołem designerów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar

29.07.2015 | przeczytano: 2322 razy
Sięgnij po mnie i kup: opakowanie podarunkowe dla Pernod Ricard

Przygotowując wiosenną kampanię promocyjną, firma Pernod Ricard postawiła na niekownencjonalny projekt opakowania podarunkowego, którego realizację zleciła specialistom Grupy STI z obszaru projektowania i rozwoju opakowań. 

21.08.2012 | przeczytano: 1462 razy
Zestaw elementów POS dla marki Chivas Regal

Producenci szkockiej Whisky zlecili znanemu nowojorskiemu projektantowi Dan Funderburghowi zaprojektowanie wysokiej jakości serii upominkowej dla marki Chivas Regal. Artysta, wykorzystując swój niepowtarzalny styl, w symboliczny sposób przedstawił jej ponad 210-letnią historię.

29.02.2012 | przeczytano: 4132 razy
Chivas z Tequila Polska

Tequila Polska i marka Chivas Regal przygotowały konkurs dla Internautów, koordynowany przez dział Interactive Tequila. Jest on rozwinięciem współpracy agencji z grupą Wyborowa S.A.

05.01.2011 | przeczytano: 3195 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764