logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citeam: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Grupa Dotpr rozbudowuje zespół i odświeża wizerunek

Nowi pracownicy, rozwój butiku kreatywnego, rozbudowa działu strategii – po ostatnich zmianach w strukturze, Grupa dotPR zatrudnia już niemal 30 osób. Do zespołu dołączył nowy dyrektor działu PR oraz specjaliści na stanowisko PR Managera i Strategy Managera.

10.12.2015 | przeczytano: 1028 razy
Prawie 100 tys. zł po 2 tygodniach kampanii dla Fundacji Bohdana Smolenia

Bohdan Smoleń wraz z Fundacją „Stworzenia Pana Smolenia” apelował o wsparcie internautów z całej Polski. Akcja nie pozostała bez odzewu – zaledwie w ciągu dwóch tygodni, dzięki inicjatywie Citeam.pl, udało się zebrać i przekazać kwotę niemal 100 tys. zł. To najwyższe finansowe wsparcie w historii Fundacji założonej przez legendarnego satyryka.

27.12.2012 | przeczytano: 1153 razy
Bohdan Smoleń: A z czego Ty byś zrezygnował żeby pomóc?

W swiąteczna akcji Citeam.pl namawia internautów do rezygnowania z drobnych przyjemności po to, by zaoszczędzone złotówki przekuć w tysiące złotych wsparcia dla Fundacji „Stworzenia Pana Smolenia”. Pomóc może każdy, a opcji jest wiele: od cegiełki za symboliczne pięć złotych po licytację dzieł sztuki.

07.12.2012 | przeczytano: 1245 razy
Zakupy grupowe na Facebooku jako kanał promocji

Citeam.pl, jeden z serwisów zakupów grupowych, podsumował okres wakacyjny w działaniach social media. Wartość zakupów inicjowanych za pośrednictwem Facebooka wzrosła o 11 proc. i była porównywalna do zysków generowanych dzięki promocji na popularnych agregatorach ofert czy reklamie displayowej w poszczególnych portalach. Czym charakteryzuje się i jak angażuje fan page zakupów grupowych?

25.09.2012 | przeczytano: 6148 razy
Trwa najnowsza kampania Allegro - Podejmij gości po mistrzowsku

Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem - Podejmij gości po mistrzowsku! Każdy Allegrowicz i fan piłki nożnej może skorzystać ze specjalnego agregatora ofert. Dzięki temu można wyszukać najlepsze oferty, które nawiązują do tego niecodziennego wydarzenia i to w kilku serwisach. Agregator będzie dostępny do końca czerwca na stronie www.2012.allegro.pl.

22.05.2012 | przeczytano: 675 razy
Zakupy grupowe Citeam.pl: podsumowanie kampanii Salony Grzechu

Pierwsza w Polsce kompleksowa kampania zakupów grupowych, realizowana przez serwis Citeam.pl, zakończyła się sukcesem. Portal notuje obecnie ponad 2,5 razy częstsze odwiedziny – wg najnowszych danych Megapanel ma już ok. 2,2 mln real users. Wzrosła również znacząco znajomość marki Citeam.pl – taką świadomość deklaruje już aż 71 proc. Internautów z grupy docelowej, co daje serwisowi drugie miejsce w rankingu.

22.12.2011 | przeczytano: 1791 razy
Citeam.pl wystartował z kampanią reklamową

Serwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rozpoczął kampanię promującą kupowanie za pół ceny. Kompleksowe działania objęły telewizję, radio, kino, internet, outdoor oraz eventy pod hasłem Salony Grzechu. Akcję przygotowała i zrealizowała krakowska agencja Opcom we współpracy z firmami Starcom i dotPR.

12.10.2011 | przeczytano: 4312 razy

Serwis allegro - lider polskiego rynku e-commerce – rusza z nową kampanią reklamową. Od 26 września do 9 listopada na specjalnej stronie style.allegro.pl Użytkownicy serwisu będą mieli okazję zobaczyć ciekawe i inspirujące stylizacje ubraniowe na sezon JESIEŃ / ZIMA 2011. Propozycje zostaną przygotowane przez grupę stylistów i udostępnione w postaci filmów video.

26.09.2011 | przeczytano: 1597 razy

Idea zakupów grupowych sprawdziła się w polskim internecie. Korzyści z tego fenomenu czerpią zarówno kupujący, jak i sprzedający. Ci ostatni ponoszą jednak pewne koszty. Sprawdziliśmy jak one wyglądają.

13.09.2011 | przeczytano: 1265 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764