logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citi Handlowy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Jak zmieniły się postawy Polaków wobec finansów?

Co trzeci Polak ocenia swoją sytuację finansową pozytywnie, a co piąty dostrzega jej poprawę; prawie 30% określa ją jako stabilną, ale tylko co piąty badany czuje się bezpiecznie finansowo – to główne wnioski płynące z najnowszego badania Fundacji Think! oraz Fundacji Citi Handlowy i. L. Kronenberga, które od wielu lat badają i analizują nastawienie Polaków do ich obecnej i przyszłej sytuacji materialnej.

10.11.2023 | przeczytano: 513 razy (komentarzy: 34)
Marta Zalewska dyrektorem ds. relacji z mediami Nest Banku

Marta Zalewska nawiązała współpracę z Nest Bankiem gdzie zajmuje się doradztwem w obszarze media relations, promocją wizerunku Zarządu Nest Banku, zwłaszcza w obszarze związanym z nowymi technologiami, jak również budowania strategii PR.

19.05.2023 | przeczytano: 624 razy

Wielkie odliczanie do Świąt trwa. Wydaje się, że to idealny czas na zakupy spożywcze oraz wybranie prezentów i dekoracji. Nie jest to oczywiście reguła, bo dla większości Polek i Polaków zakupy przedświąteczne trwają aż do Wigilii. W tym roku na wydatki patrzymy jednak inaczej. Związane jest to z rekordowym wskaźnikiem inflacji. Z badania przeprowadzonego przez Fundację Think! we współpracy z Fundacją Citi Handlowy im. Leopolda Kronenberga wynika, że 70% Polaków przyznaje, iż kondycja finansowa ich gospodarstw domowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy się pogorszyła.

19.12.2022 | przeczytano: 922 razy (komentarzy: 20)

70% Polaków przyznaje, że kondycja finansowa ich gospodarstw domowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy się pogorszyła, a ponad 30% określa tę zmianę jako znaczną – wynika z badania przeprowadzonego przez Fundację Think! we współpracy z Fundacją Citi Handlowy im. Leopolda Kronenberga we wrześniu br. W wynikach widać wyraźny pesymizm dotyczący finansów osobistych i poziomu inflacji w perspektywie najbliższych 3 i 12 miesięcy, szczególnie wśród badanych określających swoją sytuację jako dobrą lub raczej dobrą. Osoby, które uznają ją obecnie jako złą lub bardzo złą, spodziewają się poprawy w ciągu roku.

16.11.2022 | przeczytano: 448 razy

Marta Zalewska, wcześniej odpowiedzialna za działania medialne Aion Banku, od sierpnia 2022 roku pełni funkcję rzeczniczki prasowej Shares. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych oraz reprezentowanie startupu w mediach.

08.08.2022 | przeczytano: 525 razy
Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej

Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.

21.06.2022 | przeczytano: 633 razy

90% Polaków rozumie podstawowy mechanizm inflacji – czyli fakt, że ich oszczędności warte są coraz mniej. Jednak co dziesiąty ankietowany uważa trzymanie pieniędzy w gotówce za skuteczną formę jej ochrony przed inflacją, a 7% wskazuje trzymanie pieniędzy na nieoprocentowanym rachunku bieżącym w banku jako skuteczne rozwiązanie – to główne wnioski z raportu „Inflacja i stopy procentowe oczami polskiego konsumenta 2022”, który jest elementem Programu Rozwoju Przedsiębiorczości realizowanego przez Fundację Think! w partnerstwie merytorycznym z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga. Program finansowany jest ze środków Citi Foundation.

27.05.2022 | przeczytano: 1057 razy
Marta Zalewska rzeczniczką prasową Aion Banku

Marta Zalewska od lipca 2021 roku pełni rolę rzecznika prasowego Aion Banku – pierwszego w pełni cyfrowego banku w Polsce. Zalewska odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych i reprezentowanie banku  w mediach.

03.01.2022 | przeczytano: 600 razy
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR, spółki specjalizującej się w działaniach public relations należącej do Grupy Walk. W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.

07.04.2021 | przeczytano: 959 razy
Branża finansowa

Branże regulowane w social media: Branża finansowa

Usługi w zakresie bankowości, w tym również w kwestii możliwości reklamowania ich, reguluje ustawa Prawo Bankowe z 29 sierpnia 1997 roku, a dokładniejartykuł 3 tejże ustawy. Określa ona przede wszystkim, jakie podmioty mogą posługiwać się nazwami „bank” i „kasa”, co jest istotne z komunikacyjnego i reklamowego punktu widzenia. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

02.04.2021 | przeczytano: 1846 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764