logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CitiesAI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Pierwsza kampania Oceanic w Digital Out-of-Home w oparciu o Affinity Index

Kampania reklamowa marki Oceanic „Technologia wieku” została wyemitowana w 50 centrach handlowych w oparciu o wskaźnik Affinity Index. Oznacza to, że w kampanii wzięły udział te galerie i centra handlowe należące do systemu Digital Indoor AMS, w których w danym czasie udział kobiet robiących zakupy był największy.

06.07.2023 | przeczytano: 506 razy
Testowa kampania AMS z wykorzystaniem Affinity Index w DOOH

AMS zrealizował kampanię dla marki Deichmann na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych. Do jej planowania wykorzystano dane demograficzne i profile behawioralne – dane o zachowaniu klientów galerii – oraz po raz pierwszy wskaźnik Affinity. Dzięki temu layouty kampanii zostały dopasowane do nadreprezentacji grupy celowej. Za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe.

19.05.2023 | przeczytano: 845 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci digital OOH AMS

AMS po raz kolejny wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji. Po wdrożeniu pomiaru ruchu w galeriach handlowych z użyciem AI, spółka zastosowała potencjał tej technologii umożliwiając odbiorcom tworzenie treści kontentowych w sieci digital OOH AMS.

26.04.2023 | przeczytano: 570 razy
AMS i Citiesai rozszerzają program badań z użyciem sztucznej inteligencji

Po sukcesie pilotażowego wdrożenia przyszedł czas na rozwinięcie przełomowej metodologii badawczej. AMS przeprowadził pomiar ruchu wokół nośników indoorowych w czterech kolejnych galeriach handlowych, wykorzystując innowacyjne rozwiązania autorstwa CitiesAI.

27.01.2023 | przeczytano: 730 razy
Sztuczna inteligencja mierzy ruch wokół indoorowych nośników reklamowych AMS

To prawdziwy przełom w pomiarze ruchu wokół nośników indoorowych znajdujących się w galeriach handlowych. AMS i CitiesAI wdrożyły zupełnie nowy standard pomiaru, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.

23.05.2022 | przeczytano: 470 razy
Kampania pro-life „rządzi” stołecznym outdoorem

Kampania pro-life, którą od końca listopada ub.r. realizuje fundacja „Nasze Dzieci”, dosłownie zalała Polskę. W samej tylko Warszawie – jak wynika z badania CitiesAI – wykupiono ponad 300 billboardów, co oznacza 13% udział w rynku. Tym samym kampania fundacji z Kornic jest jak dotąd najbardziej zasięgową kampanią na stołecznych ulicach.

26.04.2021 | przeczytano: 524 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764