logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rusza z kampanią

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.  

11.01.2019 | przeczytano: 175 razy
Rusza kampania „CO2 zmienia klimat”

W listopadzie rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „CO2 zmienia klimat”.  Ma ona na celu zwrócenie uwagi na konieczność redukcji emisji dwutlenku węgla niezbędnej by uniknąć katastrofy klimatycznej. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą portal „Nauka o klimacie” oraz Cityboard Media.

06.11.2018 | przeczytano: 324 razy
Oświadczyny na nośniku Cityboard

Michał z Krakowa postanowił oświadczyć się Marlenie w nietypowy sposób. Wykupił ekspozycję reklamy na nośniku Cityboard Media. Marlena przyjęła oświadczyny.  

10.10.2018 | przeczytano: 186 razy
Kampania outdoorowa „90 lat Tour de Pologne”

W całej Polsce wystartowała outdoorowa kampania jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju, czyli wyścigu Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wydarzenia.

17.07.2018 | przeczytano: 227 razy
Medal Europejski 2018 dla Ecolight

Business Centre Club ogłosił laureatów Medali Europejskich. Po raz trzeci tą nagrodą została wyróżniona firma Cityboard Media. Tym razem za sieć nośników digitalowych Ecolight.

21.06.2018 | przeczytano: 292 razy
ZNP z kampanią outdoorową

Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.

23.05.2018 | przeczytano: 365 razy
„Firma Dobrze Widziana 2018” dla Cityboard Media

Cityboard Media otrzymała tytuł „Firmy Dobrze Widzianej”. To już 4 wyróżnienie za zaangażowanie społeczne, które przyznał firmie Business Centre Club.

27.04.2018 | przeczytano: 345 razy
Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media
Nowe twarze w Ströer. Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki. Wszyscy wzmocnią pion sprzedaży agencyjnej w nowoutworzonej strukturze Ströer Media. 13.03.2018 | przeczytano: 648 razy
Publikujemy komentarz otrzymany od firmy Cityboard Media dotyczący publikacji medialnych na temat wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej. 12.03.2018 | przeczytano: 244 razy
Kampania Panoramy Firm na ulicach polskich miast
Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Firma promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Będzie można ją zobaczyć zarówno na billboardach w największych polskich miastach, jak również w wybranych kinach i w sieci. 27.02.2018 | przeczytano: 312 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone