logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Wystartowała kampania promująca największą wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

28.09.2023 | przeczytano: 294 razy
Rusza So!city, czyli nowa marka eko produktów

W sierpniu na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Właścicielem marki jest Cityboard Media.

29.08.2022 | przeczytano: 914 razy
Rusza kampania „Energia z wiatru = energia wolności”

Od 1 sierpnia rusza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Energia z wiatru = energia wolności”. Ma ona za zadanie podkreślić znaczenie odnawialnych źródeł energii w Polsce, szczególnie energetyki wiatrowej – źródła czystej i najtańszej energii na rynku, która zapewni bezpieczeństwo energetyczne kraju. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej oraz Cityboard Media.

02.08.2022 | przeczytano: 695 razy
Eko projekt Cityboard Media dla Fabryki Norblina

Cityboard Media wyprodukował dla Fabryki Norblina plecaki zrobione z plakatów billboardowych wykorzystanych w kwietniowej kampanii outdoorowej.

29.06.2022 | przeczytano: 586 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Outdoorowa kampania WHD

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach w Warszawie. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.

20.01.2022 | przeczytano: 653 razy
RMF Maxxx klientem Cityboard Digital

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.

17.09.2021 | przeczytano: 753 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ekoprodukty z ekoplakatu

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.

07.09.2021 | przeczytano: 900 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Awanse w zespole Httpool Polska

Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska, która jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. TikTok, LinkedIn, Twitter, Facebook oraz Spotify. Stanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland, a Szot stanowisko Client Partner w zespole Multiplatform.

08.04.2021 | przeczytano: 1269 razy
Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma  posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Cityboard rozszerzył zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

16.11.2020 | przeczytano: 807 razy

Cityboard Media został partnerem TikToka w Polsce. To kolejny produkt digitalowy w ofercie Cityboard, który poszerza możliwości reklamowe firmy w zakresie digitalu.

23.07.2020 | przeczytano: 488 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764