logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Channel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 88
Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative

Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative jako Program Director i będzie odpowiadać za zarządzanie strukturą portfolio, która sprawuje nadzór nad wszystkimi projektami toczącymi się w agencji. Przed dołączeniem do dentsu związana była z Clear Channel Poland oraz Wirtualną Polską, w której spędziła 16 lat. W Dentsu Creative będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officera.

05.02.2024 | przeczytano: 349 razy
Nośniki digitalowe Clear Channel zasilane przez Polenergię

Polenergia przez 5 najbliższych lat będzie zasilać zieloną energią sieć nośników reklamowych Clear Channel Poland. To efekt długoterminowej umowy smart cPPA. Dostawy energii, które realizowane są przez Polenergię Sprzedaż, ruszyły 1 stycznia 2024 roku.

21.01.2024 | przeczytano: 505 razy
Podsumowanie roku 2023 w działaniach IAB Polska

24 nowe firmy członkowskie, szereg raportów i publikacji eksperckich o bieżących trendach digital marketingu, a także wzmożone prace nad DSA oraz nowy poziom certyfikatu DIMAQ. Oto podsumowanie roku 2023 w IAB Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 561 razy
Świąteczna kampania marki Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

03.12.2023 | przeczytano: 482 razy
Gotowe ciasta w świątecznej kampanii Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

29.11.2023 | przeczytano: 475 razy
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360

„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest za pośrednictwem platformy DV360. Kampania jest prowadzona w modelu programmatic preffered deal. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialne są agencje Value Media i SalesTube (Group One).

26.09.2023 | przeczytano: 869 razy
W sierpniu 2023 sieć City Digitali Clear Channel Poland obejmuje 210  nośników LED

Clear Channel Poland dynamicznie rozwija sieć City Digitali zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej, skupiając się na dostarczeniu markom jakościowego rozwiązania, którego parametry umożliwiają zasięgową i skuteczną komunikację. Wzrost ilości nośników City Digital przekłada się na wzrost przychodów firmy. To ta część portfolio Clear Channel Poland, która notuje jedną z najwyższych, blisko 120% dynamikę wzrostu przychodów rok do roku.

21.08.2023 | przeczytano: 582 razy

Po 3,5 latach pełnienia funkcji prezesa Clear Channel Polska, Dariusz Janczewski podjął decyzję o odejściu z firmy w celu zbadania alternatywnych możliwości zawodowych. Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland na początku 2020 roku. Następnie kierował pozytywną transformacją kulturową polskiego oddziału, poszerzał zasięg sieci nośników cyfrowch i dostosowywał możliwości reklamowe, jednocześnie z powodzeniem kierując zespołem i wspierając go w wymagającym środowisku makroekonomicznym.  

14.08.2023 | przeczytano: 353 razy
Ekologiczne nośniki LED uzupełniają ofertę digitali Clear Channel Poland

Zasilane zielonym, certyfikowanym prądem nowoczesne nośniki LED uzupełniają ofertę premium digitali miejskich Clear Channel Poland (CCP). Zasięg 9 największych polskich aglomeracji, w których dotychczas dostępne były nośniki typu City Digital należące do firmy, zwiększa się o jakościowe ekrany zlokalizowane w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców. Nowe ekrany stanowią atrakcyjne medium, pozwalające na kreatywną i dostosowaną do potrzeb komunikację, a jednocześnie gwarantują mierzalny udział w ograniczaniu śladu węglowego Clear Channel Poland oraz współpracujących z nią firm i marek.

13.07.2023 | przeczytano: 739 razy

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania klienta grupy IPG Mediabrands realizowana w modelu programatycznym. Realizacja kampanii programmatycznych na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał tego medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność w planowaniu, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym.

29.06.2023 | przeczytano: 601 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 88)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764