logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Channel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 98
Grupa Bauer Media przejmuje Clear Channel Europe-North

Grupa Bauer Media ogłosiła dziś sfinalizowanie przejęcia Clear Channel Europe-North („Clear Channel Europe”), znaczącego gracza na rynku mediów Out of Home („OOH”). Nastąpiło to po otrzymaniu wszystkich wymaganych zgód i spełnieniu wszystkich warunków regulacyjnych.

01.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 504 razy
Rynek reklamy zewnętrznej przekracza 800 mln złotych

Rynek reklamy OOH w Polsce odnotował wzrost w 2024 roku, dając branży powody do optymizmu. Wartość sektora wzrosła o 9,7% rok do roku, osiągając 806 mln PLN. Szczególnie dynamicznie rozwijała się reklama cyfrowa, której udział w rynku wzrósł do blisko 29%. Wzrost ten napędzało rosnące zainteresowanie klientów tą formą reklamy a także zdarzenia jednorazowe, jak kampanie wyborcze do samorządów i Parlamentu Europejskiego oraz Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.

08.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 480 razy
DIMAQ Masterclass: cykl wydarzeń dla studentów

DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa, bezpłatna inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami.

02.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 357 razy

Grupa Bauer Media - europejski koncern medialny, który oferuje publikacje drukowane i internetowe oraz działa w obszarze audio i rozrywki, ogłosił, podpisanie umowy przejęcia Clear Channel Europe North, znaczącego gracza w sektorze mediów Out of Home (OOH). Oczekuje się, że transakcja zostanie zamknięta w 2025 r., po uzyskaniu zgód organów regulacyjnych. 

09.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 382 razy
„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – kampania Grupy Roboczej DOOH dla powodzian

Na ekranach digital out of home w całej Polsce emitowane są spoty przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi są emitowane na ekranach digital out of home w całej Polsce.

20.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
Outdoor w badaniu Mediapanel

Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali możliwość wiarygodnego szacowania zasięgu reklamy out of home dzięki danym pochodzącym z pasywnego pomiaru jednoźródłowej próby badawczej Gemius. To pierwsze źródło danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce, uwzględniające perspektywę cross-mediową.

13.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 602 razy
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi

Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczyna i Krzyżanowice, oferując wsparcie w odbudowie ich życia i społeczności.

08.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 848 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 565 razy
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024

OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 1088 razy
Gigantyczna parówka, strzelająca konfetti, filmy na bilbordach. Tylko w Ameryce?

Amerykanie już to robią. Czy polskie miasta też mogą stać się galeriami sztuki? Olbrzymi hot dog stanął na jednej z najsłynniejszych ulic Nowego Jorku. Wprawia w osłupienie, jak każde tak zaskakujące dzieło sztuki. Sęk w tym, że to nie tylko dzieło sztuki. To także reklama. 

14.06.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1399 razy (komentarzy: 3)
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 98)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764