logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Communication Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Seris Konsalnet klientem Clear Communication Group

Seris Konsalnet, jedna z największych firm w branży bezpieczeństwa, ochrony i profesjonalnych usług utrzymania czystości dla biznesu, dołącza do grona klientów Clear Communication Group (CCG). W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR korporacyjny, produktowy i ekspercki.

12.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 516 razy
Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 686 razy

Agencja PR Clear Communication Group nawiązała współpracę ze Związkiem Rzemiosła Polskiego, najstarszą i największą społeczno-zawodową organizacją samorządu gospodarczego. CCG będzie odpowiadać za kontakty ZRP z mediami oraz wspieranie bieżących działań klienta z zakresu public relations i mediów społecznościowych.

15.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 260 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 518 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1322 razy
Clear Communication Group członkiem Związku Firm PR

Agencja Clear Communication Group w sierpniu 2024 roku dołącza do Związku Firm Public Relations. Jest to kolejna firma, która w ostatnim czasie zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

19.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Znamy zwycięzców trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR!

Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Ogłoszenie wyników konkursu poprzedziła debata „AI – game changer czy przekleństwo?”.

27.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 679 razy

Agencja PR Clear Communication Group nawiązała współpracę z Sodexo Polska, liderem usług z zakresu kompleksowej obsługi nieruchomości komercyjnych. CCG będzie odpowiadać za kontakty Sodexo z mediami oraz wspieranie bieżących działań klienta z zakresu public relations, obejmujących zarówno komunikację korporacyjną, jak i usługową.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 283 razy

Firma SIXT Polska, dostawca usług mobilnych, rozpoczęła w maju br. współpracę z agencją PR Clear Communication Group (CCG). W ramach tego partnerstwa, CCG będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz wsparcie bieżących działań public relations, które obejmują zarówno komunikację korporacyjną, jak i produktową.

14.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 377 razy
Media relations - PR-owcy a dziennikarze

Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane” przygotowanego przez agencję PR Clear Communication Group, najlepszą porą na wysyłki są godziny poranne. Co ciekawe, dziennikarze nie mają nic przeciwko, by otrzymywać informacje prasowe również w piątki. Za to unikają follow-upów i nie chcą, aby PR-owcy do nich dzwonili z pytaniem, czy przesłana informacja prasowa zostanie wykorzystana.

12.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 472 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764