SodaStream International, producent i dystrybutor systemów do przygotowywania napojów gazowanych w domu, rozpoczął pierwszą globalną kampanię telewizyjną, której hasłem przewodnim jest: “If you love the bubbles, set them free” (“Jeśli kochasz bąbelki, uwolnij je!”). Spot telewizyjny swoją premierę miał 8 listopada br. w USA, gdzie został pokazany w głównych stacjach telewizyjnych. Następnie kampania ruszyła na pozostałych 45 rynkach, na których działa producent. Przesłanie kampanii jest jasne: góra odpadów i problem z ich przetworzeniem spowodowane działalnością ogromnych koncernów działających na rynku napojów gazowanych. SodaStream oferuje konsumentom proste i jednocześnie przyjazne dla środowiska rozwiązanie - gazowane napoje przygotowane w domu z wody z kranu.
01.12.2012 | przeczytano: 3698 razy (komentarzy: 1)Co za dużo, to niezdrowo: spoty promujące nowego Citroen DS4 zostały wycofane z brytyjskich stacji telewizyjnych po alarmujących doniesieniach o atakach epilepsji, jakich pod wpływem agresywnej reklamy doświadczali niektórzy telewidzowie.
21.01.2012 | przeczytano: 2677 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |