logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickQuickNow: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Euvic Media rozbudowuje zespół

UrszulaSkrzypek, Patrycja Słocińska i Żaneta Latos dołączyły do zespołu agencji Euvic Media (Euvic Performance). Powiększające się struktury firmy są częścią strategicznego rozwoju i rozrastającego się portfolio agencji w ciągu ostatnich kilku miesięcy 2022 roku.

21.07.2022 | przeczytano: 1098 razy

Od wejścia w życie RODO, czyli od 25 maja 2018 roku do końca listopada 2019 roku do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło 11 500 skarg. Prezes UODO nałożył osiem kar. W innych krajach UE liczba kar również nie przekracza dziesięciu, z wyjątkiem Niemiec, gdzie nałożono ich 58.

03.02.2020 | przeczytano: 476 razy

Zwyczajna emisja reklamy już nie wystarczy. Głównym celem marketerów jest zapewnienie efektywności kampanii oraz możliwość zmierzenia jej skuteczności. Efektywna kampania musi być przede wszystkim dostosowana do potrzeb potencjalnego konsumenta i oferować te usługi bądź produkty, których on w danej chwili naprawdę poszukuje.

19.04.2015 | przeczytano: 1351 razy

Działania z zakresu performance marketingu realizowane drogą e-mailową, SMS-ową, telefoniczną lub pocztową często utożsamianie są ze „sprzedażą” i nieetycznym wykorzystywaniem baz danych osobowych. Podmioty nazywane potocznie firmami bazodanowymi (dostawcy baz danych b2c, brokerzy baz danych b2c) w praktyce zajmują się bowiem handlowaniem danymi osób, wykorzystując do tego prawną możliwość udostępnienia danych osobowych do celów marketingowych podmiotów trzecich.

19.01.2015 | przeczytano: 1766 razy
M-mailing – nowa usługa na rynku mobile marketingu w Polsce

Agencja ClickQuickNow (CQN) specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiadomości SMS. Usługa pozwala dotrzeć do ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bazy CQN poprzez telefon komórkowy bez konieczności logowania się na skrzynce pocztowej. Ponadto kampanie m-mailingowe rozliczane są w modelu efektywnościowym, czyli dopiero za każdorazowo osiągnięty cel reklamodawcy, w związku z możliwością zliczania po raz pierwszy otwarć, kliknięć i konwersji każdej wysłanej wiadomości SMS.

25.11.2014 | przeczytano: 1120 razy

Performance marketing (marketing efektywnościowy) jest jedną z najbardziej opłacalnych form działań marketingowych. W przeciwieństwie do brand marketingu (marketingu wizerunkowego), za swój główny cel ma on rozliczenie się z reklamodawcą za skuteczne dotarcie z jego ofertą do potencjalnych klientów, którzy przejdą na stronę internetową albo wypełnią formularz kontaktowy albo złożą zamówienie.

16.10.2014 | przeczytano: 1601 razy

Firma ClickQuickNow (CQN), specjalizująca się w dostarczaniu marketerom leadów na żywo, uruchamia dziś własne call center. Na koniec 2014 roku call center ma liczyć 50 stanowisk (agentów). Na potrzeby podniesienia konwersji realizowanych kampanii marketingowych CQN stworzyło autorską technologię prowadzenia wideo-rozmów z użytkownikami swojej 2,5 mln bazy.

04.12.2013 | przeczytano: 1653 razy
Rebranding w Clickquicknow

ClickQuickNow, zajmująca się performance marketingiem, wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmieniło się logo, strona internetowa i cały Corporate Identity spółki. Zmiany wizerunkowe są związane z poszerzaniem działalności spółki, zarówno w ostatnim czasie, jak i w planach na 2013 r. oraz kolejne lata.

04.04.2013 | przeczytano: 1047 razy

Daniel Lewczuk zrezygnował z funkcji członka zarządu spółki ClickQuickNow (CQN), zajmującej się innowacyjnym performance marketingiem z wykorzystaniem Internetu, telefonu, poczty elektronicznej, SMS-ów oraz telewizji.

08.03.2013 | przeczytano: 2399 razy (komentarzy: 2)

Cursor – spółka z Grupy Outsourcing Experts specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu wsparcia procesów sprzedażowych i marketingowych – dzięki współpracy z firmą ClickQuickNow (CQN) oferuje klientom obsługę sprzedaży w modelu end-to-end: od pozyskania konsumenta do podpisania umowy. Usługa jest realizowana w modelu rozliczenia za efekt (success fee).

26.02.2013 | przeczytano: 928 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764