logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad Interactive: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Euvic Media z awansem dyrektorskim

Dawid Jarecki objął funkcję Commercial Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance). To nowe stanowisko w strukturach firmy, jego powstanie związane jest z strategicznym rozwojem Euvic Media.

21.06.2022 | przeczytano: 740 razy (komentarzy: 1)
Mullenlowe Mediahub z nowym talentem digital

Paulina Fałek dołączyła do zespołu MullenLowe MediaHub na stanowisko Digital Media Planner. Będzie pracowała w zespole Jakuba Bieńkowskiego i Piotra Michalaka.

17.02.2021 | przeczytano: 914 razy
Artur Wójcik nowym Dyrektorem Zarządzającym Clickad Interactive

Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję Dyrektora Zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako New Business & Strategy Director. Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako Business Strategy Director, gdzie prowadził hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.

18.02.2020 | przeczytano: 1077 razy
Artur Wójcik w Clickad Interactive

Agencja ClickAd Ineractive zyskała nowego New Business & Strategy Directora - Artura Wójcik. Poprzednio, przez ponad 2 lata pracował w OMD Poland na stanowisku Business Strategy Director, na którym prowadził strategiczny hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.

07.06.2019 | przeczytano: 1034 razy

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wybrały ClickAd Interactive do obsługi mediowej kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Głównym celem jest podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych. Planowane są działania outdoorowe, indoorowe oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie. Budżet, którym dysponuje agencja to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.

07.02.2019 | przeczytano: 815 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 1620 razy

W drodze przetargu, województwo pomorskie wybrało ClickAd Interactive, Fabrykę Komunikacji Społecznej oraz Personal PR do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w 2018 roku. Głównym celem jest poinformowanie mieszkańców województwa pomorskiego o projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich oraz wzrost akceptacji mieszkańców dla realizowanych działań rozwojowych. Kampania potrwa od 10 września do 10 grudnia 2018 r. Budżet, którym dysponują agencje to ponad 864 tys. zł brutto.

10.09.2018 | przeczytano: 467 razy
Optymalne Święta: Kampania marki Optima z blogerami

Marka Optima przygotowała świąteczne działania we współpracy z blogami kulinarnymi, m.in.: MniamMniam.pl, Kuchnia Agaty, Olga Smile, czy Magiczny Składnik.

21.12.2017 | przeczytano: 853 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764