logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Client Earth: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń

Dziś naukowy marketing nie daje konsumentom żadnych szans wolnego wyboru.

To umiarkowanie optymistyczny wniosek, podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.”

16.12.2022 | przeczytano: 588 razy

W toku swoich posiedzeń Zespoły Orzekające Komisji Etyki Rady Reklamy ustaliły liczne przypadki greenwashing’u dokonywanego poprzez stosowanie szczególnego rodzaju nazewnictwa w przekazach reklamowych. Reklamodawcy dosyć często decydują się na posługiwanie w sposób dalece dowolny takimi określeniami jak „ekologiczny”, „przyjazny środowisku” czy też po prostu „eko”. Jakkolwiek Komisja Etyki Rady Reklamy zdaje sobie sprawę z faktu braku jednoznacznej definicji pojęcia „ekologiczności”, jednocześnie uważa za istotne zwrócenie uwagi na fakt nadużywania tego rodzaju określeń.

21.02.2022 | przeczytano: 259 razy
Kampania Ico2dalej Fundacji Client Earth

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi (międzynarodowa organizacja prawników, zajmująca się ochroną środowiska), rozpoczęła kampanię społeczną zwracającą uwagę na wszechobecne zmiany klimatu. W akcję włączyły się gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki. Za koncepcję kampanii oraz jej warstwę wizualną odpowiada agencja oS3.

22.11.2018 | przeczytano: 619 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764