logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola HBC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development

Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.

22.02.2024 | przeczytano: 567 razy
Anna Kolasińska dołącza do Luckyyou

Anna Kolasińska, do niedawna Account Managerka w agencji Q&A Comms, dołącza do LUCKYYOU w roli Project Managerki.

19.02.2024 | przeczytano: 448 razy
Coca-Cola Polska z PCK zachęcają do wsparcia potrzebujących

W tegorocznej kampanii świątecznej, Coca-Cola wspiera działania PCK, w tym organizację spotkań świątecznych dla osób najbardziej potrzebujących z Polski i Ukrainy, a także zbiórkę paczek żywności wśród konsumentów i pracowników. Marka w ten sposób zachęca, aby każdy odkrył w sobie wewnętrznego Mikołaja i odwiedził miejsce, gdzie magia świąt ma swój początek.

15.11.2023 | przeczytano: 381 razy

Agencja marketingowa LUCKYYOU przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

04.09.2023 | przeczytano: 439 razy
Julia Zakrzewska wzmacnia zespół agencji Luckyyou

Do zespołu agencji LUCKYYOU dołączyła Julia Zakrzewska, obejmując stanowisko Project Managerki. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zdobywała doświadczenie w zespołach Client Service agencji takich jak: V&P, C108 czy CleverAgency.

23.11.2022 | przeczytano: 768 razy

Glovo, nieustannie rozwija się na polskim rynku. Do zespołu dołączyli Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager, Maciej Jeleński, PR & Public Affairs Manager, oraz Bartosz Załuski pełniący rolę Brand Marketing Services Managera.

02.08.2021 | przeczytano: 238 razy
Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee

COSTA COFFEE to marka dobrze znana zarówno w Polsce, jak i na świecie. I choć jej charakterystyczne logo rozpoznają wszyscy miłośnicy kawy, to mało kto wie, że w tym roku obchodzi ona 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji, w 2021 roku marka zamierza celebrować swoje urodziny, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z pasjonatami kawowego rzemiosła. Działania COSTA COFFEE w wersji do domu wspierać będzie dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.

06.04.2021 | przeczytano: 696 razy
Kiss digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy na pokładzie

Zespół KISS digital powiększa się o specjalistki marketingu i reklamy. Są to: Urszula Konopacka (New Business Manager), Agnieszka Olender (Growth Hacker) oraz Edyta Waligórska (Account Executive). Wszystkie mają duże doświadczenie i kompetencje nabyte w pracy z dużymi polskimi oraz zagranicznymi markami.

31.03.2021 | przeczytano: 937 razy
Kolejna odsłona kampanii Costa Coffee Home Edition

Właśnie zaczęła się kolejna odsłona kampanii Lepszy początek z COSTA COFFEE wspierającej wprowadzenie na rynek nowych produktów COSTA COFFEE HOME EDITION, czyli wysokiej jakości kaw w wersji do domu. Osią komunikacji są działania digitalowe i telewizyjne wsparte kampanią outdoorową. Kreacja kampanii skupia się na podstawowych wariantach COSTA COFFEE HOME EDITION i ich walorach smakowych.

13.11.2020 | przeczytano: 1293 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 1324 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764