logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 238
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 281 razy

Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture. Tym razem marka powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowego napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. W ramach kampanii, konsultanci Big Picture będą odpowiedzialni za koordynację całościowej strategii PR, w tym prowadzenie aktywności z zakresu media i influencer relations.

10.09.2019 | przeczytano: 130 razy
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.

22.08.2019 | przeczytano: 299 razy
Employer branding: Coca-Cola HBC z kampanią wizerunkową

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych – podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC. Sportowa analogia w kampanii #REDefineYourLimits nawiązuje do wartości, którymi kieruje się firma – dążeniu do doskonałości, czerpaniu radości z ciągłego rozwoju, czy pokonywaniu ograniczeń, aby sięgać po więcej każdego dnia. To właśnie ciągłe „redefiniowanie” własnych aspiracji, determinacja i konsekwencja w działaniu pozwalają osiągać sukcesy – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

08.08.2019 | przeczytano: 313 razy
Coca-Cola Energy z kampanią 360 stopni

Nowy produkt w portfolio marki to pierwszy na rynku napój energetyzujący o nucie smakowej Coca-Cola. Wyróżnia go nie tylko unikalny smak, ale też skład. W odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową 360 stopni.

01.08.2019 | przeczytano: 311 razy
Premiera serialu Coca-Cola „Smaki bez granic”

2 lipca zobaczymy pierwszy, premierowy odcinek serialu „Smaki bez granic” marki Coca-Cola. To dokumentacja międzykulturowych spotkań, których inspiracją jest podróż Coca-Cola po Polsce i kampania „Razem smakuje lepiej”. Marka zaprosiła sześciu ambasadorów kampanii o międzynarodowych korzeniach do odkrycia jednych z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju i poznania ich lokalnych smaków.

05.07.2019 | przeczytano: 522 razy
Coca-Cola rozpoczyna współpracę z White Paper Agency

White Paper Agency dołącza do grona agencji realizujących niestandardowe projekty digitalowe dla marki Coca-Cola. Kultowy brand w wyniku przetargu wybrał koncepcje agencji oraz powierzył jej realizację projektu video branded content będącego częścią flagowej kampanii „Razem Smakuje Lepiej”. Współpraca ma charakter długofalowy.

03.07.2019 | przeczytano: 334 razy
Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego

Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była wymownym spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzień łączą ludzi na całym świecie, niezależnie od przekonań i pochodzenia. Symboliczna kolacja w ramach kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” stała się impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola, zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego.

27.06.2019 | przeczytano: 340 razy
Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?

26.06.2019 | przeczytano: 315 razy
Specjalna akcja Coca-Cola, bo…razem smakuje lepiej

Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą mieć takich chwil jeszcze więcej. Niestety, tempo naszego życia rośnie i coraz trudniej wyłączyć się z biegu nawet na ten codzienny rytuał, jakim może być wspólny posiłek. Coca-Cola zachęca do celebracji tych ważnych momentów i do korzystania ze spotkań przy stole. Dlatego też już po raz kolejny marka realizuje wyjątkową inicjatywę! Specjalne zespoły Coca-Cola zachęcają osobiście mieszkańców Trójmiasta, Bydgoszczy, Torunia, Krakowa i Łodzido celebrowania wspólnych posiłków.

24.06.2019 | przeczytano: 353 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 238)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764