logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 310
Awans w Mccann

Janka Szwykowska, związana z agencją McCANN od 2018 roku, awansuje w strukturach firmy na stanowisko Senior Art Directora. Dotychczas, pełniąc funkcję Art Directora, tworzyła koncepcje reklamowe i kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank, czy Volvo.

26.08.2021 | przeczytano: 308 razy
Startuje Vein − nowy dom postprodukcyjny

VEIN zajmuje się kompleksową postprodukcją filmową i reklamową. Założycielami są Dominik Deras (senior colorist Young Colorists United), Piotr Nowicki (senior colorist YCU), Krzysztof Dudek (co-founder & producer YCU) oraz Kuba Kaliciński (CEO agencji Kalicińscy).

06.08.2021 | przeczytano: 251 razy

Glovo, nieustannie rozwija się na polskim rynku. Do zespołu dołączyli Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager, Maciej Jeleński, PR & Public Affairs Manager, oraz Bartosz Załuski pełniący rolę Brand Marketing Services Managera.

02.08.2021 | przeczytano: 87 razy
Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do orzechów

Grzegorz Kłusek, do tej pory New Business Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko Head of New Business.

28.07.2021 | przeczytano: 297 razy
Marcin Dorociński polskim ambasadorem marki Kinley

Marcin Dorociński, jeden z najpopularniejszych polskich aktorów, właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley. W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. W końcu ciągłą gonitwę, by sprostać oczekiwaniom, jakie niesie życie aktora, warto zastąpić dystansem. Do tego jednak trzeba dorosnąć.

20.07.2021 | przeczytano: 336 razy
Rebranding Placeme w Dataplace.ai i poszerzenie portfolio usług

Placeme to firma o polsko-portugalskich korzeniach, specjalizująca się w usługach typu location intelligence. Dostarcza informacji o zachowaniach konsumentów w świecie offline na podstawie danych z milionów urządzeń mobilnych. Od połowy lipca 2021 roku spółka zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika - staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.

13.07.2021 | przeczytano: 368 razy
LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich oraz agencyjnych i ofertowanie nowych usług dostępnych w grupie.

06.07.2021 | przeczytano: 360 razy
Drukowanie Dekoracji wnętrz: inspiracje & nowości

W 2026 roku rynek dekoracji wnętrz będzie globalnie wart 25 miliardów dolarów. Nowych inspiracji w tej dziedzinie szuka Integart, który prezentuje coraz to nowsze media do druku. W połowie stycznia miało miejsce internetowe seminarium dotyczące prognoz i rozwoju tego segmentu.

28.06.2021 | przeczytano: 479 razy

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizatorzy ponownie nawiązali współpracę ze słoweńska Izbą Turystyczną, aby wspólnie zainspirować młodych twórców poniżej 30. roku i zachęcić ich do kreatywnego promowania Słowenii, jako idealnego kraju na aktywne wakacje. Po raz pierwszy uczestnicy z całego świata mogą zgłosić swój udział w konkursie aż do 1 września 2021 roku. Opłata rejestracyjna wynosi 25 euro (bez podatku VAT).

23.06.2021 | przeczytano: 279 razy
Awanse w Liquidthread

W agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski w zespole Content Solutions, Kamila Bernert w zespole Creative Studio i Monika Wasińska w zespole Integrated Communication.  

10.06.2021 | przeczytano: 271 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 310)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764