logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 198
Awanse managerskie w Triple PR

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.

04.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 727 razy
Justyna Spytek wzmacnia międzynarodowy zespół Circlewise

Do międzynarodowych struktur Circlewise dołącza Justyna Spytek, na stanowisko Client Success Director. Będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise. Justyna Spytek jako ekspert e-commerce i performance marketingu z branżą internetową związana jest od 17 lat, m.in. jako wieloletnia dyrektor zarządzająca firmy TradeTracker Poland. Jest również trenerem DIMAQ, jak również wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowcą i członkiem rady programowej w Collegium Civitas.

01.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 820 razy
Hubert Jeżak z Accenture do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.

08.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 446 razy

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

12.04.2019 | Konkursy | przeczytano: 919 razy

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harvest w 2018 roku.

11.04.2019 | Z rynku | przeczytano: 678 razy

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej. Przełożyło się to odpowiednio na 13% i 12% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.

08.04.2019 | Świat mediów | przeczytano: 454 razy

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, co przełożyło się na 13% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.

05.04.2019 | Świat mediów | przeczytano: 401 razy
Lidl na czele rankingu marek w telewizji

W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

19.03.2019 | Świat mediów | przeczytano: 491 razy
Wydatki reklamowe sektora farmacji w 2018 roku

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld złotych rocznie charakteryzując się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit, liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.

13.03.2019 | Z rynku | przeczytano: 1022 razy
Najwięksi reklamodawcy w TV w 2018

W 2018 roku branża farmaceutyczna po raz kolejny wygenerowała ponad połowę udziałów w zestawieniu TOP10 największych reklamodawców telewizyjnych. Aflofarm i Polpharma, mimo spadków w liczbie GRP, utrzymują czołowe pozycje, a na podium z 4. miejsca wskakuje US Pharmacia. Drugą z najaktywniejszych branż było FMCG (33%), a trzecią handel (9%) zdominowany przez Lidl Polska. Spada natomiast udział telekomów – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

28.02.2019 | Świat mediów | przeczytano: 1747 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 198)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764