logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cohn : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Fundacja Hospicjum Onkologiczne i Grey Group Poland o śmierci innym językiem

Agencja reklamowa Grey Group Poland rozpoczyna działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). W ramach współpracy FHO wspólnie z agencją zrealizują kampanię społeczną, której celem jest pozyskanie finansowania dla fundacji z 1% podatku oraz zmiana sposobu myślenia o śmierci i ostatnich momentach życia spędzonych w hospicjum.

16.03.2021 | przeczytano: 16 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja doradztwa komunikacyjnego Cohn & Wolfe rozpoczęła współpracę z Janssen, jedną z czołowych innowacyjnych firm farmaceutycznych na świecie. Do zadań agencji należy wsparcie w zakresie public relations oraz public affairs dla kandydata na szczepionkę przeciw Covid-19.

09.03.2021 | przeczytano: 372 razy
Złote Spinacze 2019 rozdane

Znamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

09.12.2019 | przeczytano: 883 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).

09.10.2019 | przeczytano: 442 razy
Instagram wśród światowych przywódców

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie

05.12.2018 | przeczytano: 462 razy
Złote Spinacze 2017: Mamy komplet wyników!

Kolejny po Mixx Awards i Kreaturze branżowy konkurs rozstrzygnięty! Poznaliśmy zwycięzców XV edycji Złotych Spinaczy - konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32  kategoriach konkursowych.

07.12.2017 | przeczytano: 1740 razy
Złote Spinacze 2017: znamy nominowanych

11 września Związek Firm Public Relations ogłosił listę projektów nominowanych do drugiego etapu konkursu. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 32 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2017. Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

13.09.2017 | przeczytano: 1506 razy
Aqua Carpatica zdobywa Złotego Lwa na Cannes Lions

Marka AQUA Carpatica, producent wolnej od azotanów naturalnie gazowanej wody mineralnej ogłosiła, że została odznaczona pierwszym złotym trofeum na rzecz Rumunii drugiego dnia 62. Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Spośród 239 zgłoszeń to AQUA Carpatica otrzymała Złotego Lwa w kategorii PR za kampanię Purity Test. Wyróżnienie uhonorowało kreatywne wykorzystanie reputacji i to, jak organizacja może zbudować zaufanie i rosnące zrozumienie pomiędzy marką i odbiorcami.

01.07.2016 | przeczytano: 816 razy
Joanna Bednarek w agencji PR Cohn & Wolfe

Do zespołu agencji Cohn & Wolfe dołączyła Joanna Bednarek obejmując funkcję PR Account Managera. Bednarek odpowiada za obsługę PR m.in. WARS SAWA JUNIOR, Przeglądu Warszawskiego oraz Green Caffè Nero.

06.11.2015 | przeczytano: 1381 razy
Pascal Brodnicki ambasadorem Rama Smaż jak szef kuchni

We wrześniu ruszyła szerokozasięgowa kampania promująca produkt do smażenia Rama Smaż jak szef kuchni. Ambasadorem produktu został znany kucharz Pascal Brodnicki. Za działania komunikacyjne obejmujące PR, eventy, digital, BTL i shopper marketing odpowiada GREY Group Poland.

28.09.2015 | przeczytano: 2440 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764