logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Columbus Energy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Bartłomiej Lissowski awansuje w Mediahub

Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Został doceniony za dotychczasową pracę dla klientów i powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.

23.02.2023 | przeczytano: 953 razy
Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii

Kampania pod hasłem “All you need is… OZE” została zapoczątkowana zielonymi akcentami, które 14 lutego pojawiły się w wybranych miejscach Krakowa. Twórcy kampanii przekonują, że odnawialne źródła energii (OZE) są nam dzisiaj potrzebne do życia tak samo jak miłość.

15.02.2023 | przeczytano: 422 razy

Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu.

13.02.2023 | przeczytano: 662 razy
Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa

W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.

29.06.2022 | przeczytano: 916 razy
Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

08.06.2022 | przeczytano: 652 razy
Columbus Energy wybiera Mediahub

Dostawca rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu, firma Columbus (Columbus Energy S.A.) w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert, wybrała MediaHub do obsługi mediowej.

11.05.2022 | przeczytano: 646 razy
Columbus rozpoczął kampanię „Energii masz pod dostatkiem”

Energii masz pod dostatkiem - pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Columbusa, największego krajowego dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami kampani zostali Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znani z wcześniejszych reklam firmy.  

10.05.2022 | przeczytano: 635 razy
Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.

18.01.2022 | przeczytano: 558 razy
Perowskitowe etykiety cenowe – nowe narzędzie marketingowe dla branży retail

Saule Technologies wprowadza do oferty pierwsze na świecie elektroniczne etykiety cenowo-reklamowe PESL, zasilane perowskitowymi ogniwami fotowoltaicznymi. Dzięki współpracy z Google Platform można zarządzać nimi zdalnie. Wśród firm zainteresowanych produktem znalazły się PKN Orlen oraz Grupa Maspex.

25.11.2021 | przeczytano: 739 razy
Łukasz Jaronik z Columbusa zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Dyrektor marketingu w Columbus Energy S.A. - Łukasz Jaronik, został laureatem 10. edycji prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali jubileuszowej, która odbyła się 17 listopada br.

19.11.2021 | przeczytano: 2013 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764