logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Columbus Energy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa

W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.

29.06.2022 | przeczytano: 160 razy
Mullenlowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

08.06.2022 | przeczytano: 258 razy
Columbus Energy wybiera Mediahub

Dostawca rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu, firma Columbus (Columbus Energy S.A.) w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert, wybrała MediaHub do obsługi mediowej.

11.05.2022 | przeczytano: 228 razy
Columbus rozpoczął kampanię „Energii masz pod dostatkiem”

Energii masz pod dostatkiem - pod takim hasłem ruszyła kampania wizerunkowa Columbusa, największego krajowego dostawcy rozwiązań ekoenergetycznych dla domu i biznesu. Twarzami kampani zostali Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znani z wcześniejszych reklam firmy.  

10.05.2022 | przeczytano: 314 razy
Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.

18.01.2022 | przeczytano: 299 razy
Perowskitowe etykiety cenowe – nowe narzędzie marketingowe dla branży retail

Saule Technologies wprowadza do oferty pierwsze na świecie elektroniczne etykiety cenowo-reklamowe PESL, zasilane perowskitowymi ogniwami fotowoltaicznymi. Dzięki współpracy z Google Platform można zarządzać nimi zdalnie. Wśród firm zainteresowanych produktem znalazły się PKN Orlen oraz Grupa Maspex.

25.11.2021 | przeczytano: 501 razy
Łukasz Jaronik z Columbusa zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Dyrektor marketingu w Columbus Energy S.A. - Łukasz Jaronik, został laureatem 10. edycji prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii branżowej Energy/Utilities/Przemysł. Wyniki zostały ogłoszone podczas uroczystej gali jubileuszowej, która odbyła się 17 listopada br.

19.11.2021 | przeczytano: 1022 razy
Columbus rusza z kampanią “Dobra energia dla każdego biznesu”

Hodowca  kaktusów, właścicielki serwisu wulkanizacyjnego i szkoły baletowej, założyciel SPA dla zwierząt i miłośnik rowerów, prowadzący własny serwis - co ich łączy? Wszyscy są bohaterami najnowszej kampanii Columbusa, skierowanej do właścicieli małych i średnich biznesów.

13.05.2021 | przeczytano: 352 razy
Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii

Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.

24.02.2021 | przeczytano: 547 razy
Kampania Columbus: Jak wyglądałyby święta bez prądu?

Zabawne historie, związane z brakiem zasilania i ogrzewania podczas świątecznych spotkań, prezentuje Columbus w kampanii „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. Firma promuje w ten sposób nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania energetyczne. W ostatniej odsłonie kampanii możemy zobaczyć jak wygląda kolacja wigilijna bez prądu.

18.12.2020 | przeczytano: 723 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764