logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Comfitura: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Focus Media Group dla Mercedes-Benz Polska

Focus Media Group rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

26.09.2017 | przeczytano: 435 razy
Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

28.06.2017 | przeczytano: 1483 razy
Imagine Nation koncertowo dla Burn

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja eventowa Imagine Nation odpowiadała z scenografię tegorocznej edycji muzycznego cyklu BURN Battle School Remixed. Agencja przygotowała scenografię na koncerty, które odbyły się w Tauron Arenie w Krakowie oraz na Stadium Live Arenie w Moskwie.

09.12.2016 | przeczytano: 555 razy
Piątek i Braksal zwycięzcami w Young Creatives

Aleksander Piątek i Maciej Braksal z Focus Media Group zwyciężyli w konkursie Young Creatives. Pokonali 60 innych teamów w kategorii Integrated.

24.11.2016 | przeczytano: 842 razy
Focus Media Group – wzmocnienia i awans w kreacji

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja Focus Advantage wzmocniła swoje siły kreatywne. Na czele działu kreacji stanął Dawid Lekszycki.

21.11.2016 | przeczytano: 814 razy
Focus Media Group kreatywnie dla Panasonic

Nowym klientem należącej do holdingu Focus Media Group agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage jest Panasonic Marketing Europe GmbH oddział w Polsce. Agencja zwyciężyła w przetargu na kreatywną koncepcję dla dwóch kategorii produktów Panasonic: Small Kitchen Appliances (małe AGD) oraz Beauty Care (produkty do pielęgnacji). Koncepcja agencji jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.

17.11.2016 | przeczytano: 618 razy
Focus Media Group wyróżniona w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego”

Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.

14.07.2015 | przeczytano: 2904 razy

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media.

01.07.2014 | przeczytano: 700 razy
Comfitura promuje loterię Unilever dla marek Timotei i Dove

Unilever prowadzi loterię pod hasłem „Poczuj bogactwo olejków i wygraj!” dla kosmetyków do pielęgnacji włosów Timotei i Dove, w której nagrodą główną jest 100 000 zł. Za komunikację oraz promocję akcji odpowiada agencja interaktywna Comfitura przy wsparciu Focus Advantage (obie firmy należą do Focus Media Group) oraz PHD Media Direction.

06.06.2014 | przeczytano: 1497 razy

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie. Poprzednio za te działania odpowiadało OS3.

24.04.2014 | przeczytano: 490 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764