logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 108
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50

Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.

17.07.2019 | przeczytano: 242 razy
Malinowy Król: CU wspiera debiut nowej marki pomidorów

Malinowy Król to nazwa nowej marki pomidorów malinowych, a jednocześnie nazwa Stowarzyszenia, które jest jej właścicielem.

09.07.2019 | przeczytano: 386 razy

Mają wysoką siłę nabywczą, świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii, dysponują wolnym czasem, który inwestują w zainteresowania, dbają o swoje zdrowie, są aktywni i przeżywają drugą młodość. Wyniki badania „Power Generation. Pieniądze seks i władza – co napędza osoby po 50.” przeczą wszystkim stereotypom na ich temat.  

13.06.2019 | przeczytano: 256 razy
Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

W jury konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.

10.06.2019 | przeczytano: 274 razy

Marka Ingrid Cosmetics będzie obsługiwana przez agencję Communication Unlimited. Firmy podpisały umowę na opracowanie strategii i obsługę kreatywną marki. Współpracę nawiązano bez przetargu, na podstawie rekomendacji i po wstępnych pracach nad marką.

30.05.2019 | przeczytano: 97 razy
Communication Unlimited z kampanią TV dla Velvet Care

13 maja 2019 roku wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego  oraz nawilżanego.

16.05.2019 | przeczytano: 423 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja CU (Communication Unlimited) została wybrana przez Grupę Jarczyński do realizacji zadań komunikacyjnych dla czterech wiodących restauracji. Są to: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Obok komunikacji w digital i mediach społecznościowych ważną częścią tych działań będzie obsługa Public Relations wymienionych restauracji.

14.03.2019 | przeczytano: 247 razy

W nowej kampanii reklamowej Centrum Handlowe Blue City zmienia się w Centrum Rozrywki. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU).

28.02.2019 | przeczytano: 247 razy
Communication Unlimited: Delikatna kampania Velvet

Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet, którą opracowała agencja Communication Unlimited.  

28.01.2019 | przeczytano: 494 razy
Kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki

Ruszyła kampania promująca Rok Stanisława Moniuszki pod hasłem „To będzie mój rok!”.Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited. Kampania została przygotowana na zlecenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.

16.01.2019 | przeczytano: 215 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 108)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764