logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 124
Profi startuje z nową kampanią TV

W połowie stycznia firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack. Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.

15.01.2020 | przeczytano: 181 razy
Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

07.01.2020 | przeczytano: 177 razy
Nowe kampanie reklamowe Suzuki autorstwa Communication Unlimited

Ruszyły kampanie Suzuki skierowane do pasjonatów aktywnego trybu życia. Pierwsza dotyczy sportów wodnych (silniki zaburtowe), a druga wypraw na dwóch kółkach (motocykle V-Strom).

02.12.2019 | przeczytano: 213 razy
Nowy spot reklamowy Suzuki przygotowany przez Communication Unlimited

Niektórzy szukają w samochodach niezawodności, inni mocy lub charakteru. Dla tych, którzy chcą tego wszystkiego, jest Suzuki SX4 S-CROSS.

28.11.2019 | przeczytano: 152 razy

Agencja Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z ECS Automotive, dostawcą usług konsultingowych w branży motoryzacyjnej.

04.11.2019 | przeczytano: 150 razy
CU dla Suzuki: promocja na silniki zaburtowe

Silnik zaburtowe Suzuki mają ustaloną renomę na rynku. Teraz jednak ich solidna konstrukcja i legendarna sprawność zyskały lekkość i jeszcze większy komfort użytkowania.

29.10.2019 | przeczytano: 280 razy
Möller’s Mój Pierwszy Tran debiutuje z Communication Unlimited

„Czwarty tydzień życia – pierwszy traning” - pod takim hasłem CU Communication Unlimited informuje rynek o nowym produkcie z portfolio tranów Möller’s. Skierowana do rodziców reklama podkreśla możliwość podawania tranu już od 4. tygodnia życia oraz ważną rolę kwasów Omega3 i witaminy D3 w rozwoju dziecka. Komunikacja spaja przyjmowanie tranu z treningiem, który rozbudowuje, rozwija i kojarzy się ze zdrowiem. Jest to produktowa kontynuacja konceptu „Traning czyni Mistrza” autorstwa tej samej Agencji.

21.10.2019 | przeczytano: 268 razy
CU reklamuje motocykle Suzuki w ofercie „Travel Pack”

Trzy modele motocykli Suzuki będą jesienią sprzedawane wraz z pakietem akcesoriów podwyższających komfort podróżowania. Komunikację tej limitowanej oferty przygotowała agencja CU Communication Unlimited.

14.10.2019 | przeczytano: 167 razy
CU przygotowało komunikację nowego produktu marki Moller’s

- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.

09.10.2019 | przeczytano: 203 razy

Grupa MTP ponownie powierzyła komunikację Targów POL-ECO SYSTEM agencji CU Communication Unlimited.

07.10.2019 | przeczytano: 90 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 124)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764