logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Compensa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Altavia Kamikaze + K2 rozwija zespół People&Culture

Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączyły Aleksandra Zwolińska-Czuba oraz Patrycja Kruszyńska, rozwijając zespół People&Culture. Aleksandra Zwolińska-Czuba przeszła ze Ströer Polska (gdzie pełniła funkcję HR Business Partner), a Patrycja Kruszyńska z firmy rekrutacyjnej Bee Talents (gdzie pracowała na stanowisku Tech Recruiter).

13.12.2023 | przeczytano: 529 razy
Wykorzystanie Marketingu Zapachowego: Jak zapach może wpływać na zachowanie klientów?

W świecie coraz silniejszej konkurencji w zdobywaniu uwagi klientów, marki szukają coraz bardziej innowacyjnych sposobów, aby wzmocnić swoje przekazy reklamowe i zyskać lojalność klientów. Jednym z niezwykle skutecznych i nowatorskich narzędzi customer experience, jest tzw. "aromamarketing", czyli  marketing zapachowy. Wykorzystuje on zmysł węchu, by wpłynąć na odczucia i zachowania klientów. Co więcej, zapach może stać się tajemniczym narzędziem skutecznej strategii marketingowej.

25.07.2023 | przeczytano: 885 razy
CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

23.05.2022 | przeczytano: 753 razy

Grupa TVN inwestuje w rozwój swoich pracowników – ich nowe umiejętności i kompetencje. Tylko w Q1 2022 roku Grupa zorganizowała 32 różne szkolenia i webinary wewnętrzne, w których udział wzięło łącznie ponad 1350 osób. Lider rynku medialnego w Polsce obserwuje także stały wzrost zainteresowania dodatkowymi formami szkoleń wśród pracowników. Opierając się na wnioskach z wewnętrznego badania potrzeb rozwojowych, nadawca planuje w najbliższych tygodniach uruchomić kolejne projekty, w tym m.in. skierowany do różnych grup zawodowych i zespołów program szkoleniowy w zakresie usprawniania procesów i innowacji. Rozwój, który Grupa TVN zapewnia od lat swoim pracownikom przekłada się na ich lojalność i zaangażowanie – 7% wszystkich pracowników jest z nią związanych od ponad 20 lat, a 32% zespołu pracuje w firmie już ponad 10 lat. Co istotne, w ostatnim roku do Grupy TVN dołączyło ponad 200 nowych pracowników, których wybrano spośród grona przeszło 2000 kandydatów.

13.05.2022 | przeczytano: 355 razy
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, od lutego 2022 roku awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski - dotychczas na stanowiskach group account managers - również awansowali obejmując role: business supervisors. Tym samym cała czwórka dołącza do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R obok: Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.

16.02.2022 | przeczytano: 883 razy

Monday - agencja komunikacji przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We Care. We deliver. Zmiana wynika przede wszystkim z potrzeby zapewnienia: dalszego rozwoju wysokiej jakości usług, partnerskiego wsparcia klientom oraz stałego podwyższania kompetencji pracownikom.

18.10.2021 | przeczytano: 421 razy

Telemedi, szybko rozwijająca się polska firma oferująca rozwiązania cyfrowej platformy opieki zdrowotnej dla sektorów medycznego i ubezpieczeń, wybrała agencję HAVAS PR do obsługi działań komunikacyjnych obejmujących międzynarodową ekspansję marki.

08.09.2021 | przeczytano: 488 razy
Cuk inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecie i radiu przedstawiająca, nową bohaterkę rynkowi i klientom.

07.02.2020 | przeczytano: 1459 razy
Druga odsłona kampanii społecznej „Bezpieczna Autostrada”

Trwa druga odsłona kampanii społecznej Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group przy współudziale Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym roku do akcji promującej bezpieczne poruszanie się po autostradach i drogach szybkiego ruchu dołączył aspekt zdrowotny. Akcje informacyjne organizowane są przy autostradach A1, A2 i A4, a także w 5 miastach Polski.

11.06.2019 | przeczytano: 1512 razy
Bezpieczna Autostrada: kampania społeczna Compensy i Centrum BRD

Zakończyła się seria letnich eventów edukacyjnych prowadzonych w ramach kampanii Bezpieczna Autostrada. Celem 21 spotkań z kierowcami było szerzenie wiedzy na temat prawidłowego poruszania się po autostradach oraz zasad udzielania pierwszej pomocy. Kampania organizowana przez Compensę i Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Łodzi (CBRD) będzie trwała do końcu roku.

19.09.2018 | przeczytano: 631 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764