logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Concordia Ubezpieczenia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”

Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń szeroko pojętego obszaru agro. Zespół ekspertów rolnych, zlokalizowanych w Poznaniu i pracujących w całej Polsce, pozostaje ten sam i nadal będzie wspierał klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach.

22.06.2021 | przeczytano: 647 razy
Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali

Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną, dotyczącą połączenia z Generali. Kolejny etap to film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych. Dzięki połączeniu będą tam oferowane ubezpieczenia wszystkich marek i spółek Generali Polska.

13.04.2021 | przeczytano: 513 razy

Od września klienci Concordii otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób przygotowuje klientów do zmian, które nastąpią w przyszłym roku i promuje wśród nich markę Generali.

04.09.2020 | przeczytano: 328 razy
Kampania edukacyjna „Przełącz się na bezpieczeństwo”

Z początkiem lipca wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjno-prewencyjna „Przełącz się na bezpieczeństwo”, organizowana przez Concordię Ubezpieczenia. Celem akcji jest zbudowanie świadomości wśród Polaków na temat tego, jak zadbać o bezpieczeństwo własnego domu czy mieszkania, nie tylko podczas dłuższej wakacyjnej nieobecności, ale także na co dzień.

13.07.2017 | przeczytano: 495 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764