logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Contenthouse: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Contenthouse zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja agencji contentmarketingowej wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.

20.10.2023 | przeczytano: 595 razy
Michał Grzebyk awansuje w Contenthouse

Do tej pory Grzebyk zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera. Z agencją związany jest od 2016 roku. Od 2009 roku rozwija swoją karierę w PR i marketingu.

06.03.2023 | przeczytano: 788 razy

ContentHouse rozpoczyna stałą współpracę z Phillips-Medisize, jednym z wiodących globalnych dostawców innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.

18.02.2022 | przeczytano: 468 razy

ContentHouse rozpoczyna współpracę z ale.pl – sklepem internetowym oferującym elektronikę użytkową. Zakres obsługi agencji to przede wszystkim działania z zakresu content marketingu, performance marketingu, automatyzacji, a także doradztwo strategiczno-komunikacyjne.

16.12.2021 | przeczytano: 360 razy

ContentHouse rozpoczął obsługę kancelarii prawnej EuroLege, specjalizującej się w pomocy zadłużonym. Zakres obsługi agencji to przede wszystkim działania contentmarketingowe, public relations i doradztwo strategiczno-komunikacyjne.

28.04.2021 | przeczytano: 533 razy

Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.

14.08.2020 | przeczytano: 550 razy
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców

Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?

10.04.2020 | przeczytano: 787 razy

Z myślą o wszystkich, którzy dziś czują się zdezorientowani i poszukują alternatywnych możliwości działania oraz metod komunikacji, eksperci agencji ContentHouse stworzyli praktyczny poradnik opisujący najważniejsze aspekty komunikacji biznesu online. Od dostosowania języka komunikacji, przez wdrożenie procedur obsługi klienta, narzędzia automatyzujące procesy, działania wizerunkowe wewnątrz i na zewnątrz firmy, aż po porady z zakresu wyboru i kreacji formatów reklamowych i optymalizację wydatków.

02.04.2020 | przeczytano: 526 razy
Justyna Szmidt dołącza do zespołu Contenthouse

Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.

27.09.2019 | przeczytano: 671 razy
Mosso Kewpie Poland nowym klientem Contenthouse

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

03.10.2018 | przeczytano: 1083 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764