logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Core PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

Zwykle wydarzenia kryzysowe „lubią” pojawiać się w czasie, kiedy firmy są zamknięte, jak np. w weekendy, święta czy pory wieczorowe. Wiąże się to z wzmożonym ruchem w aktywnościach  interpersonalnych, medialnych i społecznościowych. Specyfiką działań kryzysowych jest bieżące reagowanie, zatem zdanych na przypadek, nie czeka nas nic dobrego, a chaos i panika będzie najgorszym doradcą, co zdecydowanie odbije się na nieproporcjonalnie dużych stratach dla organizacji. Chowanie głowy w piasek i nadzieja, że problem sam zniknie to zwykle duży błąd, czego przykładem mogą być wielkie skandale z Volkswagenem czy FIFA, w których nieodpowiednia reakcja doprowadziła do jednych z największych i najkosztowniejszych katastrof wizerunkowych tej dekady.  Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić reputacji Twojej organizacji i spowodować utratę zaufania. Wszelkie ryzyko dla zdrowia, życia lub bezpieczeństwa personelu, klientów, pacjentów, usługodawców lub innych interesariuszy.

02.11.2020 | przeczytano: 1765 razy
Pakiety medialne dobrym wsparciem procesu sprzedaży mieszkań

„Paczki medialne” są dobrym uzupełnieniem dla prowadzonych działań marketingowych.

11.09.2020 | przeczytano: 498 razy
Good One PR dla branży pirotechnicznej

W połowie lipca 2020 roku agencja Good One PR nawiązała współpracę z Fundacją Rozwoju i Edukacji Pirotechnicznej. Celem Fundacji jest edukowanie na temat odpowiedzialnego posługiwania się środkami pirotechnicznymi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku branży. Wśród zadań agencji znajduje się opracowanie i realizacja strategii komunikacji, pozycjonowanie eksperckie oraz relacje z mediami.

19.08.2020 | przeczytano: 572 razy
Dlaczego public relations jest ważny dla firmy?

Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję.  Pracując od kilku dekad w branży PR i marketingowej, coraz bardziej dostrzegam, że w wielu organizacjach mylnie interpretuje się obszary zastosowania dla działań tych dwóch strategicznych dziedzin.

24.07.2020 | przeczytano: 1564 razy
8 najnowszych trendów marketingowych, które warto poznać

Rozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie muszą równie szybko dostosowywać się do nowych realiów rynku. Jednym z najnowszych trendów wykorzystywanych przez firmy w analityce marketingowej jest oprogramowanie do uczenia maszynowego, które przewiduje szanse, trendy i problemy, jeszcze zanim się pojawią.  Zapewnia ono przygotowanie skutecznej strategii cyfrowej poprzez marketing treści, wzrost UGC (user generated content) i optymalizację wskaźnika PPC (pay per click). Firmy muszą też skoncentrować się na ochronie danych za pomocą rygorystycznych zasad, procedur awaryjnych i narzędzi bezpieczeństwa cybernetycznego.

29.05.2020 | przeczytano: 1280 razy
Korzyści z PR w Employer Branding

Tak jak pozytywny wizerunek marki pomaga promować sprzedaż, tak pozytywny employer branding pomaga przyciągać i zatrzymywać bardziej wykwalifikowanych pracowników. Firmy z pozytywnym wizerunkiem zatrudnienia otrzymują więcej aplikacji od wykwalifikowanych kandydatów, zatrzymują najlepszych pracowników i wydają mniej pieniędzy na ich zatrudnienie, a pracownicy są bardziej produktywni i częściej stają się ambasadorami marki oraz pomagają promować organizację.

25.05.2020 | przeczytano: 786 razy
Koronawirus a rynek eventów - klienci szukają alternatywnych rozwiązań

Organizacje branży MICE alarmują, że brakuje kompleksowego programu pomocy dla tego sektora. Spowoduje to falę zwolnień i upadłości. Globalny rynek imprez dla firm B2B jest wart ponad wart 1,1 biliona dolarów, jak informuje raport AMR „Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2019–2026”. Do 2026 roku jego wzrost szacuje się do $2,330 bilionów. Biznes doskonale rozwinął się w ostatnich latach, a branża szybko zapomniała o ostatnim globalnym kryzysie z 2007-2008 roku, który i tak był dla Polski dość łagodny. Jednak mocno uderzył w sektor MICE, ponieważ firmy silnie ograniczyły wydatki. Wówczas odbicie przyszło dość szybko. Teraz jest znacznie gorzej, branża została już całkowicie sparaliżowana, a w przyszłości spodziewamy się dalszego znacznego ograniczenia popytu na usługi. Sektor MICE daje bezpośrednio utrzymanie ponad 30 000 osób.

30.03.2020 | przeczytano: 1811 razy
Znaczenie działań PR dla rynku e-commerce

Budowa i utrzymanie wizerunku jest dzisiaj kluczowym elementem, pozwalającym firmom wyróżnić się na każdym konkurencyjnym rynku. Widać to szczególnie w sektorze e-commerce, który według badań Forrester Research Centre bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce.

18.12.2015 | przeczytano: 784 razy

Z początkiem czerwca Grupa Komputronik rozpoczęła współpracę ze stołeczną Agencją Public Relations, Core PR.

13.06.2014 | przeczytano: 1440 razy

Spółka redNet Media organizator imprez wystawienniczych: targów DOM MIESZKANIE WNETRZE oraz Targów Rodzinnych w największych miastach w Polsce, wybrała agencje które będą ją obsługiwać w zakresie przygotowania i realizacji strategii marketingowo – PR-owej.

17.09.2013 | przeczytano: 1333 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764