logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creaktive: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Amica startuje z projektem „Amica for others”

Jak zauważać tych, którzy choć są tuż obok, to tak naprawdę bardzo daleko? Jak znaleźć czas dla innych, kiedy nawet dla siebie mamy go tak niewiele? Jak nie przegapić tego, co najważniejsze, czyli relacji międzyludzkich? O tym opowiada film „Amica for others”, który jest zarazem pierwszym etapem projektu o tej samej nazwie. Inspiruje, skłania do refleksji i podpowiada jak być dla innych, nie tylko dla siebie.

04.02.2019 | przeczytano: 348 razy
Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

11.07.2018 | przeczytano: 901 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764