logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Shop: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem

DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.

27.05.2020 | przeczytano: 863 razy
Premierowy utwór Rak’n’Roll Music pojawił się w sieci

„Nowe plemię” Margaret to pierwszy kawałek Rak’n’Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Klip do piosenki został nagrany w formacie wertykalnym i z wykorzystaniem efektu AR, wpisując się w trendy mediów społecznościowych – głównego kanału akcji.

24.03.2020 | przeczytano: 632 razy
Margaret pierwszą gwiazdą Rak’n’Roll Music

It’s official! Margaret to pierwsza twórczyni Rak’n’Roll Music – nowego gatunku muzyki, który pomaga chorym przejść przez raka. Piosenkarka i jej fani wspólnie stworzą kawałek, dzięki któremu do Fundacji i jej podopiecznych trafi ogromna dawka pozytywnej energii, fantastycznej muzyki i... cała kwota zebrana w specjalnej zbiórce na Facebooku.

02.03.2020 | przeczytano: 1139 razy
Rusza nowa kampania: Rak'n

Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki. Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów, pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce.

28.02.2020 | przeczytano: 1149 razy
„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania Ikea

Najnowsza kampania IKEA, będąca początkiem całorocznej linii, opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty, które podnoszą codzienny komfort życia oraz sprawiają, że mieszkanie czy dom to miejsca wygody i prawdziwego odpoczynku.

06.09.2019 | przeczytano: 715 razy
Stefan Stefański na pokładzie F25

Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.

18.10.2018 | przeczytano: 653 razy
„Coś do nich mam” - nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll

Polki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich cycków* W zmianie nastawienia do tego tematu pomoże im zupełnie nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce. W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Skupia się w niej na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje cycki, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery. Zdaniem organizatorów akcji badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki.

15.10.2018 | przeczytano: 2041 razy

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.

27.07.2016 | przeczytano: 487 razy
Rekord polskiej kampanii Lidl na Instagramie

Kampania Lidl Polska osiągnęła najlepszy w regionie EMEA wynik działań reklamowych na Instagramie w kategorii Retail. Zmiana na wskaźniku Brand/Product Awareness +17 punktów procentowych (przy średniej globalnej +7 p.p.) to jak dotąd najlepszy wynik w historii tej platformy w EMEA.

11.04.2016 | przeczytano: 1192 razy

Wskaźnik Ad Recall na poziomie +57 punktów procentowych kampanii #MAMSMAKANAMAKA przeprowadzonej na Instagramie to jak do tej pory najlepszy wynik w historii tej platformy na świecie.

10.11.2015 | przeczytano: 991 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764