logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1695
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.

24.04.2024 | przeczytano: 49 razy
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja

17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories.

24.04.2024 | przeczytano: 113 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk

Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.

23.04.2024 | przeczytano: 155 razy
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com

Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym CEO Foap, Mateuszem (Matt’em) Zybaczyńskim, kt ó ry od 2018 roku przewodzi organizacji.

23.04.2024 | przeczytano: 111 razy

W tegoroczny Dzień Ziemi wystartuje akcja #WPŁYWOWI: innowacyjny spławik i aplikacja sprawią, że każdy będzie mógł łatwo i szybko zadbać o polskie rzeki i jeziora poprzez sprawdzenie ich czystości. Pomysł powstał we współpracy Banku BNP Paribas z agencjami Havas Creative Network i Publicis Worldwide Poland, przy wsparciu merytorycznym Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i P olskiego Związku Wędkarskiego oraz we współpracy z e-Gminy Nowoczesna Teleinformatyka, Expert oraz Onet.

22.04.2024 | przeczytano: 92 razy
Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024

Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).

20.04.2024 | przeczytano: 250 razy
McCann wzmacnia szeregi kreatywne

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.

17.04.2024 | przeczytano: 251 razy
 McCann z kampanią dla platformy Gdziejakibiznes.com Mastercard

McCANN odpowiada za kampanię dla nowego, innowacyjnego narzędzia Mastercard – GdzieJakiBiznes.com. Platforma powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, zarówno tych doświadczonych, szukających lokalizacji do ekspansji, jak i takich, którzy chcą znaleźć odpowiednie miejsce na otwarcie swojego pierwszego biznesu.

15.04.2024 | przeczytano: 267 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.

10.04.2024 | przeczytano: 341 razy
Ads Experts zakupi media digital

Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.

08.04.2024 | przeczytano: 287 razy
1 2 3
Strona 1/170 (artykułów: 1695)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764