logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiło Criteo - globalna firma technologiczna dostarczająca wiodącą ogólnoświatową platformę Commerce Media.

17.12.2021 | przeczytano: 324 razy
Agencja They.pl świętuje 8 lat współpracy z marką Dekoria

Agencja digital marketingu They.pl współpracuje z marką Dekoria już od ponad 8 lat, realizując obecnie regularne działania z zakresu digital marketingu 360°.

30.08.2021 | przeczytano: 1176 razy

Firma odczuła skutki COVID-19, jednak powołanie nowej spółki Full Stack Experts oraz rozwój w obszarze technologii doprowadziły ostatecznie do rekordowych przychodów na poziomie 49 mln PLN dla grupy kapitałowej Bluerank - FSE.

09.02.2021 | przeczytano: 262 razy

Agencja digital marketingu They.pl, która w kwietniu br. nawiązała strategiczną współpracę z Criteo w Polsce, aktywnie wdraża nowe rozwiązania sprzedażowe oraz wizerunkowe. W okresie Black Friday wskazuje, które z nich są szczególnie istotne z perspetywy przedsiębiorców.

26.11.2020 | przeczytano: 669 razy
Wyższy zysk i EBITDA Wirtualnej Polski w trzecim kwartale 2020 roku

Wirtualna Polska Holding S.A., w trzecim kwartale 2020 roku zanotowała ponad 26,5 mln złotych zysku. EBITDA w porównaniu do tego samego okresu 2019 roku wzrosła o ponad 9%. Takie wyniki udało się osiągnąć mimo trwającej pandemii Covid-19 i związanych z nią obostrzeń, które mają wpływ na działalność Grupy w obszarze turystyki.

17.11.2020 | przeczytano: 687 razy

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.

04.08.2020 | przeczytano: 520 razy
Koronawirus przyspieszył rozwój reklamy digital

Według estymacji agencji mediowej Zenith, opublikowanej w Zenith Advertising Expenditure Forecasts, globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 roku o 9,1%.  Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 roku spadły o 9,5%.

27.07.2020 | przeczytano: 1082 razy
They.pl pierwszą agencją w Polsce ze statusem Criteo

Agencja digital marketingu They.pl otrzymała status partnera Criteo. Criteo Partners to nowa inicjatywa, która ma na celu pomaganie agencjom marketingu internetowego w rozwijaniu swojej działalności. They.pl to pierwsza firma w Polsce z takim statusem.

07.05.2020 | przeczytano: 751 razy

W związku z nabierającym tempa sezonem świątecznym specjaliści ds. marketingu zwiększają budżety reklamowe i próbują wyróżnić się na tle konkurencji na coraz bardziej innowacyjne sposoby. Jak wiadomo cena jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie klienta, jednak z najnowszego badania Criteo wynika, że nie jest ona jedynym czynnikiem stymulującym sprzedaż w okresie świątecznym. Okazuje się, że wraz z rokiem 2020 wkraczamy w erę świadomego konsumenta.

27.11.2019 | przeczytano: 559 razy

Internetowa platforma reklamowa Criteo ogłosiła dziś nawiązanie globalnego partnerstwa z firmą Pixalate oferującą pierwsze na świecie międzyplatformowe rozwiązanie do wykrywania nadużyć w reklamach oraz zapobiegania im. W obliczu szerzącej się i trapiącej branżę reklamową plagi invalid traffic (IVT) firma Criteo poczyniła inwestycje, które pozwolą zapewnić dodatkowy poziom ochrony przed IVT oraz zasobami niskiej jakości. Partnerstwo z Pixalate pozwoli Criteo udoskonalić istniejący silnik do wykrywania IVT i pomóc w świadczeniu klientom usługi gwarantującej, że inventory kupowane w ich imieniu jest przeglądane przez rzeczywistych i świadomych użytkowników.

30.10.2019 | przeczytano: 508 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764