logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Crunchips: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Hand Made w mediach społecznościowych dla Wiejskich Ziemniaczków

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się obsługą kanałów społecznościowych marki Wiejskie Ziemniaczki z portfolio Lorenz.

08.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 399 razy
Crunchips w portfolio ltavia Kamikaze + K2

Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik - agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Curly trzeci rok z rzędu z Hand Made

Firma Lorenz ponownie powierzyła obsługę profilu chrupek Curly w social media agencji Hand Made.

05.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Crunchips gra z WOŚP. Opakowania projektu Jurka Owsiaka

Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.

22.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 432 razy
Hand Made z aktywacją w stylu party animal dla Nicnac’s

Agencja Hand Made odpowiada za organizację kampanii aktywacyjnej w kanałach digitalowych, opartej na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

21.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 422 razy
Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’rock

Currywurst i Falafel to dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips, które rozkręcą imprezę na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor tegorocznej edycji wydarzenia. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.

19.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 610 razy
Crunchips Frytstyle – pierwsze chipsy w kształcie frytek

Innowacyjne, wyjątkowo chrupiące i inspirowane niezwykle popularnym jedzeniem typu street food. Crunchips FrytStyle od firmy Lorenz to zupełnie nowy koncept, charakteryzujący się unikatowym kształtem i teksturą. Produkt dostępny będzie w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową. Zaplanowano kampanię telewizyjną, digital oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

28.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 490 razy

Hand Made jest odpowiedzialna za organizację kampanii aktywacyjnej marki NicNac’s z portfolio Lorenz. Agencja została wyłoniona w procesie przetargu.

27.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 424 razy
Afekt – The Experience Agency świętuje 25-lecie

Afekt, poznańska agencja marketingu 360 obchodzi swoje 25 lecie. Założona w 1997 roku, początkowo jako klasyczny butik kreatywny obsługujący głównie lokalny rynek, funkcjonuje obecnie jako Grupa Afekt skupiająca firmy i marki oferujące całkowicie zintegrowane rozwiązania marketingowe klientom w Polsce i zagranicą. 25 lat historii Afektu to konsekwentne wzbogacanie kompetencji pozwalających realizować największe wyzwania z zakresu event marketingu, ATL/BTL, PR, digital a także ostatnio również szeroko pojętego sales consultingu.

10.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 737 razy

Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.

23.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 614 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764