logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cukier: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 100
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska

Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.

28.03.2024 | przeczytano: 341 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
42 brązowe, 23 srebrne i 5 złotych statuetek Effie Awards 2023

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały wręczone 7 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Tegoroczne Jury Effie, które obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Dyrektorki Google Polska, która bezpośrednio prowadziła obrady kategorii Marketing & Business Solutions.

09.12.2023 | przeczytano: 799 razy
Wąsopad: Superbet zasypuje Internet superwąsami

Ponad trzysta efektownych wąsów, trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów i – co najważniejsze – ogromne zainteresowanie akcją wśród kibiców sportowych. Superbet podsumowuje niezwykle udaną akcję #SUPERWĄS, wpisującą się dobry światowy trend, na mocy którego ten miesiąc kojarzy się z profilaktyką raka jąder.

06.12.2023 | przeczytano: 384 razy
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”

Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.

29.11.2023 | przeczytano: 472 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Bonarka po raz kolejny zaskakuje reklamową koncepcją

Krakowskie Centrum Handlowe Bonarka wystartowało z trzecią odsłoną swojej kreatywnej, niecodziennej kampanii reklamowej. W jej centrum znalazły się tym razem zakupowe pokusy, emocje i doświadczenia klientów. Twarzą kampanii ponownie został znany aktor Dawid Ogrodnik, ulegający słodko-modowym zachciankom.

15.09.2023 | przeczytano: 778 razy

Poznański zespół udanie zadebiutował w europejskich pucharach z nowym sponsorem na koszulkach - firmą Superbet. Zeszłoroczny ćwierćfinalista Ligi Konferencji Europy w pierwszym meczu na własnym stadionie pokonał 3-1 litewski zespół Żalgiris Kowno. W kolejnym meczu na wyjeździe zamiast logo sponsora na froncie pojawi się logo stowarzyszenia CukierAsy

14.08.2023 | przeczytano: 530 razy
Żywiec Zdrój Mocny Gaz - nowa odsłona kampanii rusza już w lipcu

To już kolejny rok z Cezarym Pazurą, jednym z najpopularniejszych aktorów w Polsce, w roli ambasadora produktów mocno gazowanych Żywiec Zdrój. Kampania, za którą odpowiada agencja GONG bazuje na niesłabnącej, memicznej wręcz popularności kultowego filmu Kiler. Pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu” Cezary Pazura „walczy” z przesłodzonym światem, promując zdrowsze orzeźwienie, jakie oferuje Żywiec Zdrój Mocny Gaz.  Osobiście nie lubię słodzonego, bo cenię sobie zdrowy styl życia. Uznaję przede wszystkim wodę. Tym chętniej kolejny rok z rzędu współpracuję z Żywiec Zdrój – mówi sam Cezary o kampanii. Do grona bohaterów dołącza teraz dwójka topowych polskich influencerów: Ciocia Liestyle oraz Patec.

05.07.2023 | przeczytano: 948 razy (komentarzy: 30)

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

05.05.2023 | przeczytano: 788 razy
STS ponownie oddaje miejsce na koszulkach Lecha Cukierasom

Poznańskie CukierAsy ponownie zagoszczą na froncie koszulek Lecha Poznań podczas meczu w europejskich pucharach. Tym razem będzie to czwartkowe spotkanie z FK Bodo Glimt. Z inicjatywą wyszedł STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha. Zgodnie z prawem norweskim, jego logo nie mogło znaleźć się na strojach lechitów.

15.02.2023 | przeczytano: 891 razy

Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy widzów w kinach. Bez wątpienia podbiła serca odbiorców – aż 90 proc. badanych ocenia ją pozytywnie, zwracając uwagę na jej nowoczesny, atrakcyjny i emocjonalny charakter.

02.12.2022 | przeczytano: 531 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 100)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764