logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman & Wakefield: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera Triple PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

23.10.2023 | przeczytano: 312 razy
Rusza kolejna edycja PR Wings

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.

27.06.2023 | przeczytano: 691 razy

Linkleaders będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacji dla polskiego oddziału Cushman & Wakefield – jednej z wiodących międzynarodowych firm doradczych, świadczących usługi na rzecz najemców oraz właścicieli nieruchomości komercyjnych. W ramach stałej współpracy, która rozpoczęła się w styczniu br., agencja będzie koncentrować się na wzmocnieniu wizerunku marki Cushman & Wakefield wśród obecnych oraz potencjalnych klientów i pracowników firmy, komunikacji dotyczącej kluczowych usług, pozycjonowaniu ekspertów na rynku, a także na rozwijaniu programu employee advocacy w mediach społecznościowych.

17.02.2023 | przeczytano: 464 razy

Z najnowszego globalnego rankingu sporządzonego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, że nowojorska Piąta Aleja, gdzie czynsze sięgają średnio 2000 USD/st. kw./rok (21 076 EUR/mkw./rok), ponownie została najdroższą ulicą handlową świata.

29.11.2022 | przeczytano: 537 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield (CWK) rozpoczęła dziś kampanię „Life Is What We Make It”, której celem jest zaprezentowanie wpływu jej współpracy z klientami w 60 krajach na ludzi, społeczności i planetę.

17.11.2022 | przeczytano: 360 razy

Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów handlowych w bardziej efektywnym docieraniu do klientów końcowych, międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wdrożyła w zarządzanych przez siebie centrach handlowych program „WakeAPP Your Retail”.

26.09.2022 | przeczytano: 357 razy

Google Poland oraz międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield sfinalizowały kontrakt na rzecz zarządzania kompleksem The Warsaw HUB. Cushman & Wakefield będzie również odpowiedzialny za działania związane z marketingiem i budowaniem społeczności budynkowej (Community Managment). Usługa ta jest realizowana w ramach autorskiego programu „WakeApp Your Office”, wdrożonego w 2021 r. w dziale Asset Services, jako odpowiedź na wyzwania najemców i właścicieli budynków biurowych związane z zachęcaniem pracowników do powrotu do biur po pandemii.

19.07.2022 | przeczytano: 476 razy
Marketing nieruchomości. Jak skutecznie sprzedać magazyn?

Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.

16.05.2022 | przeczytano: 906 razy

  • W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego;
  • Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe;
  • Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku;
  • Średnia odwiedzalność w centrach i parkach handlowych w marcu 2022 osiągnęła średni poziom 372 tys. konksumentów na obiekt handlowy, co stanowi 4-proc. spadek w porównaniu do 2019 roku;
  • Średnie obroty osiągane w centrach handlowych w lutym 2022 roku były wyższe o 2% niż w roku ubiegłym.

09.05.2022 | przeczytano: 350 razy
Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję „Nie Bądź Plastik!”

Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zachęcają do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Marka aktywnie włącza się w kampanię Nie Bądź Plastik!, w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań. Nie zabraknie też konkursów.

21.02.2022 | przeczytano: 463 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764