logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

Z najnowszego globalnego rankingu sporządzonego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, że nowojorska Piąta Aleja, gdzie czynsze sięgają średnio 2000 USD/st. kw./rok (21 076 EUR/mkw./rok), ponownie została najdroższą ulicą handlową świata.

29.11.2022 | przeczytano: 218 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield (CWK) rozpoczęła dziś kampanię „Life Is What We Make It”, której celem jest zaprezentowanie wpływu jej współpracy z klientami w 60 krajach na ludzi, społeczności i planetę.

17.11.2022 | przeczytano: 290 razy

Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów handlowych w bardziej efektywnym docieraniu do klientów końcowych, międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wdrożyła w zarządzanych przez siebie centrach handlowych program „WakeAPP Your Retail”.

26.09.2022 | przeczytano: 240 razy
Awanse w zespole Triple PR

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.

12.09.2022 | przeczytano: 375 razy
E-commerce: wyścig z czasem

Mało jest branż rozwijających się równie dynamicznie co e-commerce. Pojawiające się niemal codziennie kolejne aplikacje i platformy zakupowe, coraz bardziej zaawansowane techniki sprzedaży i dotarcia do klientów wymagają ogromnej liczby doświadczonych pracowników. Bez kompetentnego e-commerce managera firma, która sprzedaje cokolwiek przez internet, codziennie traci pieniądze. Kandydaci mogą dziś przebierać w ofertach, dlatego jeśli klient znajdzie odpowiednią osobę dla swojej organizacji, doradzamy, by zbytnio nie zwlekać z domknięciem procesu rekrutacji. Konkurencja nie śpi, każdy dzień ma tu znaczenie, bo czas w internecie płynie szybciej.

06.09.2022 | przeczytano: 788 razy

Google Poland oraz międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield sfinalizowały kontrakt na rzecz zarządzania kompleksem The Warsaw HUB. Cushman & Wakefield będzie również odpowiedzialny za działania związane z marketingiem i budowaniem społeczności budynkowej (Community Managment). Usługa ta jest realizowana w ramach autorskiego programu „WakeApp Your Office”, wdrożonego w 2021 r. w dziale Asset Services, jako odpowiedź na wyzwania najemców i właścicieli budynków biurowych związane z zachęcaniem pracowników do powrotu do biur po pandemii.

19.07.2022 | przeczytano: 338 razy

Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie drugi po pandemiczny oddech. Sklepów stacjonarnych przybywa, ale i one… nakręcają sprzedaż on-line. Handel stacjonarny i online jeszcze nigdy nie były ze sobą tak powiązane.

11.07.2022 | przeczytano: 418 razy
Marketing nieruchomości. Jak skutecznie sprzedać magazyn?

Kampanię marketingową obiektu magazynowego można przeprowadzić wielokanałowo. Składa się na nią kilka działań, które pomogą skutecznie sprzedać obiekt logistyczny.

16.05.2022 | przeczytano: 563 razy

  • W pierwszym kwartale 2022 roku do użytkowania oddane zostało zaledwie 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. Liczba ta obejmuje trzy nowe obiekty i jedną rozbudowę centrum handlowego;
  • Ponad 65% obiektów będących w budowie to parki handlowe;
  • Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lutym i w marcu 2022 roku wzrosła odpowiednio o 8,1% i 9,6% w porównaniu do lutego i marca 2021 roku;
  • Średnia odwiedzalność w centrach i parkach handlowych w marcu 2022 osiągnęła średni poziom 372 tys. konksumentów na obiekt handlowy, co stanowi 4-proc. spadek w porównaniu do 2019 roku;
  • Średnie obroty osiągane w centrach handlowych w lutym 2022 roku były wyższe o 2% niż w roku ubiegłym.

09.05.2022 | przeczytano: 279 razy
Galeria Klif i Dom Mody Klif promują akcję „Nie Bądź Plastik!”

Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie zachęcają do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Marka aktywnie włącza się w kampanię Nie Bądź Plastik!, w ramach której obie galerie zaplanowały szereg akcji CSR, mających na celu edukowanie klientów i angażowanie ich do wspólnych działań. Nie zabraknie też konkursów.

21.02.2022 | przeczytano: 337 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764