logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cushman : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Awanse w Triple PR

Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.

15.06.2021 | przeczytano: 238 razy
Filmowanie dronem: porozumienie Cushman & Wakefield i Fairfleet

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield poszerza zakres umowy o współpracy z FairFleet, dostawcą kompleksowych rozwiązań z wykorzystaniem dronów, aby zaoferować usługi filmowania dronem swoim klientom w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), Azji i Pacyfiku oraz Kanadzie.

27.05.2021 | przeczytano: 196 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.

14.05.2021 | przeczytano: 229 razy
Zmiany w Mbridge: Brożonowicz u steru agencji, Balcer z nowym projektem

Z początkiem kwietnia br. Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept opierający się na kompleksowym wsparciu małych i średnich e-commerców oraz inwestowaniu w ich wzrost. To kolejny etap w rozwoju grupy Mbridge.

05.05.2021 | przeczytano: 394 razy
Awanse managerskie w Triple PR

Magdalena Dymek i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Managera, a druga została PR Managerem działu obsługującego klientów B2B.

04.03.2021 | przeczytano: 308 razy
Automatyka behawioralna, a indywidualizm w komunikacji

Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami.

22.07.2020 | przeczytano: 536 razy
Zrozumieć marketing w handlu: Multi- czy Omni-?

Dzięki postępowi technologicznemu i dostępności coraz to nowych narzędzi komunikacja marketingowa stale ewoluuje. O tym, czym jest strategia multi-, a czym omnichannel oraz co je różni mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami.

16.07.2020 | przeczytano: 688 razy
Marketing nieruchomości biurowych: Jak wykreować miejsce pełne zadowolonych najemców?

W ciągu ostatnich kilkunastu lat polski rynek nieruchomości rozwijał się bardzo dynamicznie. Duża liczba realizowanych inwestycji i wydanych pozwoleń na budowę, coraz więcej transakcji na rynku biurowym, a także rosnąca wartość budynków potwierdzają doskonałą kondycję sektora biurowego. Z drugiej strony - rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach nieruchomości ciągłe udoskonalanie procesów sprzedażowych. Korzystanie z profesjonalnych usług marketingowych staje się warunkiem koniecznym dla skutecznej komercjalizacji obiektu.

08.04.2019 | przeczytano: 386 razy
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów

Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.

16.10.2018 | przeczytano: 762 razy
Analiza polskiego rynku kinowego

20 lat temu, w 1998 roku w Poznaniu powstało pierwsze kino wielosalowe. Od tego czasu rynek kinowy w Polsce nieprzerwanie dynamicznie się rozwija – w 2017 średni wzrost sprzedanych biletów rok do roku wyniósł 8,7%, co oznacza, że w ubiegłym roku kina odwiedziło 56,6 mln widzów. Obecnie funkcjonuje już ponad 1300 sal w blisko 500 kinach w całym kraju. Kina wielosalowe (z dwoma lub więcej salami) ilościowo stanowią jedynie około 25% wszystkich kin w Polsce, jednak jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę ekranów, udział ten wzrasta do 75% większość z nich (80%) zlokalizowana jest w centrach handlowych. Mimo tak dynamicznego rozwoju, porównując nasycenie polskiego rynku do krajów Europy Zachodniej, widać wyraźnie, że istnieje jeszcze duży potencjał do rozwoju tego segmentu w Polsce.

01.05.2018 | przeczytano: 728 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764