logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 79
Cut The Mustard autorem kampanii Oclean z wykorzystaniem AI

Cut The Mustard autorem innowacyjnej, międzynarodowej kampanii sonicznych szczoteczek Oclean z wykorzystaniem technologii AI. Kampania Oclean powstała we współpracy realizacyjnej z Graffiti Films i Humanverse. Zaangażowane do niej influencerów z pięciu krajów Polski, Niemiec, Czech, Hiszpanii i Węgier.

26.03.2024 | przeczytano: 258 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

04.03.2024 | przeczytano: 306 razy

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.

27.02.2024 | przeczytano: 422 razy
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na szósty rok

Firma Sokołów (Sokołów S.A) rozpoczęła współpracę z CTM w 2019 roku. Agencja aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a takżezakup mediów. Od 2023 roku agencja rozpoczęła także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.

21.02.2024 | przeczytano: 359 razy
Paula Sołtysiak dołącza do Cut The Mustard

Paula Sołtysiak dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Chief Strategy & Communication Officer. Wspólnie z Karoliną Witecką i Michałem Oleksów będzie pracować nad rozwojem nowych usług agencji, m.in. w obszarze strategii i innowacji w komunikacji.

07.02.2024 | przeczytano: 425 razy
Cut The Mustard i Ekstrakt Studio wygrały przetarg Deflegminu

Cut The Mustard i Ekstrakt Studio wygrały przetarg koncernu farmaceutycznego Bausch Health Poland na przygotowanie idei kreatywnej, kreacji oraz realizację digitalowej kampanii reklamowej marki Deflegmin.

26.01.2024 | przeczytano: 437 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dodaj blasku swojemu wnętrzu –  druga kampania Reuter.com

Reuter.com, największy w Europie sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.

11.10.2023 | przeczytano: 607 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok. Regina rozpoczęła współpracę z CTM w 2022 roku, początkowo tworząc ongoingową komunikację w polskich kanałach marki w social media. Aktualnie agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.

07.09.2023 | przeczytano: 284 razy
Empik Foto w rękach Cut The Mustard

Pod hasłem „Wywołaj prawdziwe emocje” toczy się kampania Empik Foto, przygotowana przez Cut The Mustard. Jest to kolejny projekt realizowany przez agencję dla Empik Foto, po świątecznej akcji reklamowej w 2022 roku.

25.08.2023 | przeczytano: 395 razy
Cut The Mustard z awansem dyrektorskim

Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie.

03.08.2023 | przeczytano: 534 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 79)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764