logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut The Mustard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 73
Dodaj blasku swojemu wnętrzu –  druga kampania Reuter.com

Reuter.com, największy w Europie sklep internetowy z wyposażeniem łazienek, kuchni i oświetleniem, rusza z drugą w Polsce kampanią, tym razem pod hasłem „Dodaj blasku swojemu wnętrzu”. Ponownie ambasadorami akcji są Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.

11.10.2023 | przeczytano: 406 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok. Regina rozpoczęła współpracę z CTM w 2022 roku, początkowo tworząc ongoingową komunikację w polskich kanałach marki w social media. Aktualnie agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.

07.09.2023 | przeczytano: 260 razy
Empik Foto w rękach Cut The Mustard

Pod hasłem „Wywołaj prawdziwe emocje” toczy się kampania Empik Foto, przygotowana przez Cut The Mustard. Jest to kolejny projekt realizowany przez agencję dla Empik Foto, po świątecznej akcji reklamowej w 2022 roku.

25.08.2023 | przeczytano: 327 razy
Cut The Mustard z awansem dyrektorskim

Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie.

03.08.2023 | przeczytano: 399 razy
Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku

Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok. To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.

14.07.2023 | przeczytano: 576 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel

Zaledwie chwila dzieli nas od pełni sezonu lodowego. I chociaż lody można jeść także poza nim, to właśnie w lecie dostarczają nam one największej przyjemności i poszukiwanego orzeźwienia. W nowej kampanii lodów OH! marka E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Można to robić właśnie poprzez sięganie po te mrożone pyszności, kiedy tylko mamy na to ochotę oraz jedzenie ich w sposób, jaki najbardziej lubimy.

17.05.2023 | przeczytano: 479 razy
Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

16.05.2023 | przeczytano: 527 razy

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.

21.04.2023 | przeczytano: 350 razy

Agencja kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz Sp. z.o.o.).

05.04.2023 | przeczytano: 465 razy
Reuter.com wchodzi na polski rynek z kampanią „Adres Twojej Łazienki”

Reuter.com, jeden z największych internetowych sprzedawców detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz w Europie, właśnie stał się dostępny w Polsce. Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”. Udział w nim wzięli ambasadorzy marki Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki. Za przygotowanie kampanii startowej odpowiadają agencje Big Picture, Cut The Mustard i Metro Advertising. Działania prowadzone są do końca kwietnia.  

03.04.2023 | przeczytano: 1678 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 73)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764