logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cut the Mustard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.

02.04.2024 | przeczytano: 276 razy
Domowe historie w kampanii Electrolux

Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety - energię i wodę, ale też czas i pieniądze. Premierowe odcinki zobaczymy na kanale YouTube oraz na stronie internetowej projektu. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.

08.12.2023 | przeczytano: 517 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R Poland

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali na stanowisko Creative Director, a Igor Seider i Piotr Wróblewski - na stanowisko Creative Lead w agencji VMLY&R Poland.

28.06.2023 | przeczytano: 901 razy
Httpool kampanię Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards

Httpool Polska wspiera markę Lech Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.

27.06.2023 | przeczytano: 614 razy
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania

Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której popularni kucharze prezentują przepisy i dzielą się licznymi radami w duchu idei less waste. Premierowe odcinki publikowane są w poniedziałki w kanale YouTube. Pierwszy zobaczymy już 27 czerwca. Kampanię wspierają działania w digitalu.

27.06.2022 | przeczytano: 655 razy

Marka Dobra Kaloria wystartowała z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Komunikacja jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display. Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii odpowiada Value Media (Group One). Agencja współpracowała z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.

13.05.2022 | przeczytano: 910 razy
Europejska kampania edukacyjna Tier dla użytkowników e-hulajnóg

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, „wjeżdża” do polskich miast z nową kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki i kreatywnie sięgająca po motyw zwierząt, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. Motyw zwierząt pojawia się w kampanii jako wzór do naśladowania i inspiracja do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których wszyscy dbają o wspólne dobro społeczności.

10.05.2022 | przeczytano: 685 razy
Lech Free 0,0%% Active Hydrate startuje z nową kampanią

Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.

14.04.2022 | przeczytano: 1222 razy
Murale w nowej odsłonie kampanii Electrolux #gotowaniebezmarnowania od Liquidthread

W ramach kampanii marki Electrolux #gotowaniebezmarnowania promującej ideę less waste oraz zdrowe odżywianie, agencja LiquidThread należąca do Publicis Groupe, przygotowała projekty murali, które powstaną w czterech miastach Polski. W realizację kampanii zaangażowane są też: agencja kreatywna Cut the Mustard oraz Zenith (Publicis Groupe), który odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów.  

13.04.2022 | przeczytano: 565 razy
Agencja Labcon rozbudowuje zespół strategii komunikacji

Do zespołu strategii komunikacji Agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołączyła Dominika Matyszewska, obejmując stanowisko Digital Strategist. Rozbudowa działu to konsekwencja realizowanej przez agencję wizji tworzenia cross-kompetencyjnego zespołu i budowy holistycznej oferty dla klientów spółki.

21.03.2022 | przeczytano: 767 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764